مزایا و شرایط خرید تور کیش هتل پارمیس

تور کیش هتل پارمیس_کاماپرس

تجربه حضور در کیش و لذت اقامت در یک هتل لوکس پنج ستاره می‌تواند با تور کیش هتل پارمیس محقق شود. این هتل دارای بیشترین امکانات مورد توجه ورزشی و تفریحی است که در طول سفر می‌توان از آن استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جزئیات تور کیش هتل پارمیس و هزینه اقامت در آن پرداخته است.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش دارای معماری زیبای هرمی به رنگ‌های سفید و آبی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. معماری داخلی و دکوراسیون این هتل نیز لوکس و چشم‌نواز است. این هتل در هفت طبقه بنا نهاده شده و دارای 168 اتاق و سوئیت مجهز است.

از ویژگی‌های مهم این هتل، نزدیکی به بیشتر مراکز خرید، اماکن تفریحی و گردشگری جزیره کیش است. این هتل کیش در نزدیکی مراکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 قرار گرفته است و تا سایر مراکز خرید نیز بیشتر از چند دقیقه فاصله ندارد. اگر تور کیش را به خاطر خرید کالا انتخاب کرده­اید، بهتر است بدانید که هتل لوکس پارمیس نیز دارای مرکز خرید کوچکی است که می‌توان از آن دیدن کرد. هتل پارمیس دارای 2 رستوران مدرن، یک رستوران مخصوص پاستا و پیتزا و یک سفره خانه سنتی است و می‌تواند به تمام سلیقه‌ها برای صرف انواع غذای ایرانی و خارجی پاسخ دهد.

امکانات ورزشی هتل پارمیس

این هتل کیش یکی از بهترین هتل‌های این جزیره از نظر داشتن امکانات ورزشی و تفریحی است؛ به طوریکه علاوه بر استخر، سونا، جکوزی و سالن‌های اسپا و ماساژ، سالن‌های مخصوص ورزش‌های مختلف از جمله بیلیارد در این هتل موجود است. محوطه هتل پارمیس نیز بسیار بزرگ و زیبا طراحی شده و برای ورزش‌های صبحگاهی، پیاده‌روی و سایر تفریحات مناسب است. از نظر امکانات تفریحی نیز این هتل دارای سالن بازی و گیم نت است.

راز آسمان پایتخت

هتل پارمیس_کاماپرس

شرایط تور کیش هتل پارمیس

تورهای هتل پارمیس جزو تورهای لاکچری کیش است و به همین دلیل معمولا تور کیش با اقامت هتل پنج ستاره پارمیس به صورت دو شب و سه روز اجرا می‌شود. این تور می‌تواند اقتصادی‌ترین تور کیش برای بیشتر خانواده‌ها باشد. به دلیل هزینه بالای اقامت در این هتل پنج ستاره، هر شب اقامت بیشتر می‌تواند هزینه تور را تا حد زیادی بالا ببرد، اما می‌توان با انتخاب تورهایی با مدت بیشتر اقامت یا هماهنگی با شرکت ارائه دهنده تور، مدت بیشتری در این هتل اقامت کرد.

هزینه هر شب اقامت در تور بسیار پایین‌تر از هزینه رزرو عادی هتل است. معمولا آژانس‌های گردشگری اتاق‌های هتل را به صورت چارتری رزرو می‌کنند و اگرچه امکان کنسلی در این حالت وجود ندارد، اما تخفیف زیادی شامل اقامت کننده می‌شود.

فاصله جاذبه‌های گردشگری کیش تا هتل لاکچری پارمیس

نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به هتل پنج ستاره پارمیس، مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش است. مراکز خرید پردیس از جمله مراکز خرید محبوب گردشگران کیش است که با یک دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به این اماکن دسترسی داشت. همچنین دسترسی به بازارهای مروارید، ونوس و مرکز تجاری کیش نیز تنها با چند دقیقه پیاده‌روی امکان­پذیر است.

اگر در تور کیش به دنبال تفریحات آبی و ساحلی هستید نیز می‌توانید ظرف چند دقیقه با تاکسی یا خودرو اجاره‌ای به این اماکن دسترسی پیدا کنید. برای نمونه می‌توان با 10 دقیقه رانندگی خود را به ساحل مرجان رسانده و از آب‌های نیلگون خیلج فارس و تفریحات دریایی مانند قایق‌سواری و جت اسکی لذت برد.

پلاژ آقایان کیش نیز در نزدیکی هتل پارمیس قرار دارد و با 10 دقیقه پیاده‌روی می­توان به آنجا ‌رسید. برای رفتن به پلاژ بانوان نیز می‌توان با 10 دقیقه رانندگی خود را به آنجا رساند. هتل لوکس پارمیس با دیگر جاذبه‌های تور کیش مانند کارتینگ نیز فقط پنج دقیقه به صورت پیاده‌روی فاصله دارد.

تورکیش_کاماپرس

تور کیش از کجا رزرو کنیم؟

«نت کیش»، یکی از اصلی‌ترین ارائه‌کننده‌­های تور جزیره کیش است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. ارائه تورهای کیش در هتل‌های مختلف این جزیره، تورهای چارتری و لحظه آخری کیش و سایر خدمات گردشگری در نگین خلیج فارس از جمله فعالیت‌های تور کیش است.

علاقه‌‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید تور و رزرو هتل در کیش می‌توانند به وبسایت netkish.net یا به صورت حضوری به آدرس کیش، بازار دیپلمات، طبقه اول، واحد ۱۳۸ مراجعه یا با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۶۱۱۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : نت کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز