5 بخارشوی پرفروش بازار + مزایا

بخارشوی‌ علاوه بر مزایای بی‌شمار در پاکیزگی سطوح و از بین بردن انواع لکه‌های سخت، بسیاری از باکتری‌ها و آلودگی‌هایی که با چشم دیده نمی‌شوند را نیز نابود می‌کند. امتیاز بعدی بخارشوی سازگاری با محیط زیست است، چراکه اغلب بخارشوی‌ها تنها با آب کار کرده و برای پاکیزگی سطوح نیازی به سایر مواد شوینده شیمیایی ندارند.

کاماپرس در این گزارش مزایای استفاده از بخارشوی و بهترین بخارشوی بازار را معرفی و بررسی می‌کند.

6 مزیت عمده استفاده از بخارشوی

  • بخارشوی‌ها قادرند باکتری‌های مختلف را از بین ببرند. به همین جهت استفاده از آن در محیط بیمارستان و منزل افراد مبتلا به آلرژی، ضروری است. موارد مختلفی مثل شپش، گرد و غبار و کپک‌ها را می‌توان با استفاده از بخارشوی نابود کرد.
  • خرید بخارشوی نسبت به لوازم نظافتی سنتی گران‌تر است، اما در دراز مدت به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند. با خرید یک بخارشوی می‌توانید تا سال‌ها از آن استفاده کرده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.
  • استفاده از بخارشوی بسیار آسان بوده و در وقت صرفه‌جویی می‌کند. هم‌چنین بخارشوی‌ها می‌توانند به راحتی نقاط مرتفع و گوشه‌ها را هم تمیز کنند.
  • بخارشوی در مقابل تجهیزات نظافتی سنتی به آب کمتری نیاز داشته و می‌تواند با همان مقدار سطوح مختلف را تمیز کند.
  • بخارشوی می‌تواند سرسخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد. بخار تولید شده به از بین رفتن هرگونه چربی و کثیفی کمک می‌کند.
  • تمیز کردن با بخار مزیتی است که در بخارشوی‌ها وجود داشته و ما را از مصرف مواد شیمیایی بی‌نیاز می‌کند.

کاماپرس در این گزارش برخی از پرفروش ترین بخارشوی های موجود در بازار را معرفی می‌کند.

1_ بخارشوی سانلند مدل SL840

15 دقیقه نیاز است تا دستگاه بخار تولید کرده و تا 45 دقیقه به طور مداوم کار کند. بدنه محکم این محصول در برابر ضربه و فشار احتمالی مقاوم است. این بخارشوی سری مخصوص شیشه شور و پارکت شور دارد و سخت‌ترین لکه‌ها را از بین می‌برد. ظرفیت مخزن این دستگاه 1.5 لیتر است. این بخارشوی سری مخصوص برای تمیزکاری حمام و دست‌شویی دارد. فشار بخار این محصول 4.5 بار بوده که برای از بین بردن لکه‌ها مناسب است.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 3 میلیون و 217 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_ بخارشوی بایترون مدل BSX-2100

این بخارشوی در 2 دقیقه آماده شده و تا 30 دقیقه به طور مداوم کار می‌کند. این محصول برای شست‌شو دیوار، زمین و شیشه مناسب است. به کمک سری شیشه شور و فرچه فلزی و مویی می‌توان به راحتی آلودگی و لکه‌ها را از بین برد. این دستگاه سبک بوده و جا به جایی آن آسان است. ظرفیت مخزن آب این محصول 1.8 لیتر بوده و حداکثر توان 1500 وات دارد. از ویژگی‌های این بخارشوی می‌توان به دکمه ولوم چرخشی برای تنظیم حرارت و فولاد ضدزنگ دیگ آن اشاره کرد. این محصول 6 میلیون و 70 هزارتومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

3_ بخارشوی فکر مدل MAXI CLEAN

تنها 30 ثانیه طول می‌کشد تا بخارشوی آماده شود و در دوحالت ایستاده و دسته کوتاه مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول قادر است تا 99 درصد باکتری‌ها و عوامل بیماری زا را از بین ببرد. استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و جای کمی را اشغال می‌کند. از ویژگی‌های این بخارشوی می‌توان به امکان اضافه کردن آب حین کار و فیلتر از بین برنده سختی آب آن اشاره کرد که باعث طول عمر بالای محصول می‌شود. با چرخش 180 درجه‌ای بخارشوی به راحتی می‌توان نقاط مرتفع و گوشه‌ها را تمیز کرد. عملکرد بخار داغ این دستگاه به خوبی لکه‌ها را از بین برده و سطوح را تمیز می‌کند. با طراحی ارگونومیک این محصول حین کار احساس خستگی نمی‌کنید. با این دستگاه می‌توان شدت بخار را هم تنظیم کرد. قیمت این محصول 6 میلیون و 444 هزارتومان است.

4_ بخارشوی بایترون مدل BSX-4100

مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار در این دستگاه 5 دقیقه است و تا 40 دقیقه کار می‌کند. سری پهن پارویی باعث نظافت سریع‌تر بخارشوی می‌شود. این بخارشوی قادر است تا 99.99 درصد باکتری‌ها را نابود کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به فشار بخار بالا و لوله تلسکوپی آن اشاره کرد که دسترسی به سطوح مرتفع را آسان می‌کند. این بخارشوی به خوبی آلودگی و لکه‌ها را از بین می‌برد. چرخ‌های تعبیه شده در این بخارشوی جابه جایی آن را راحت می‌کند. ظرفیت مخزن این دستگاه 1.9 لیتر بوده و توان مصرفی 1500 وات دارد. جنس محفظه داخلی این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده و دوام بالایی دارد. از این بخارشوی برای تمیزکردن دیوار، زمین و شیشه می‌توان استفاده کرد. محصول مذکور 9 میلیون و 100 هزارتومان قیمت دارد.

5_ بخارشوی کارچر مدل SC4 Easy Fix

مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار در این دستگاه 4 دقیقه بوده و قادر است بدون وقفه کار کند. این محصول تا 99.99 درصد باکتری‌ها را از بین می‌برد. مخزن این بخارشوی جدا شده و صدای بسیار کمی دارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به امکان اضافه کردن آب حین کار و سیستم رسوب زدایی آن اشاره کرد. این بخارشوی هرگونه جرم و آلودگی را پاک می‌کند. محصول مذکور قابلیت کنترل جریان بخار و تنظیم بخار در سطوح مختلف را دارد. این دستگاه برای تمیزکردن شیشه، دیوار و زمین مناسب بوده و نازل کف شو و دیوار شو دارد. این محصول 10 میلیون و 824 هزارتومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی شهردیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز