مزایای مشاوره با پزشک عمومی آنلاین با توجه به افزایش آنفولانزا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

زیاد شدن آنفولانزا و وقت گرفتن برای مراجعه حضوری به پزشک، باعث شده تا حال خیلی از بیماران رو به وخامت برود. اما این موضوع با توجه به آنلاین شدن تمامی خدمات به راحتی قابل حل شدن است. افراد به جای گذراندن زمان در صف طولانی در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها برای ویزیت شدن، امکان ویزیت شدن توسط پزشک عمومی به صورت آنلاین را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوزه پزشکی و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خیلی از افراد از خدمات پزشکی آنلاین مطلع نیستند و به خاطر همین چندان نمی‌توانند به آن اعتماد کنند. اما این سرویس یکی از خدمات به روز و البته پرکاربرد است که افراد بیمار یا کسانی که به هر دلیلی زمان کافی ندارند، می‌توانند به راحتی از آن در منزل یا محل کار استفاده کرده و در زمان کوتاه‌تری بهبود پیدا کنند.

پزشک عمومی آنلاین یا مراجعه حضوری به پزشک؟

در صورتی که فردی دچار شرایط پزشکی اورژانسی در خانه یا دیگر مکان‌ها باشد و امکان حرکت وی وجود نداشته باشد یا تصور شود که حرکت دادن او مشکل ساز است، دکتر عمومی آنلاین یک نعمت بزرگ محسوب می‌شود. در چنین شرایطی کافی است شما به اینترنت وصل شوید و با یک دکتر آنلاین ارتباط برقرار کنید تا کمترین آسیب به بیمار وارد شود.

اما به جز موارد اینچنینی، برخی افراد به دلیل اهمیت زیاد به سلامتی خود یا برطرف نشدن مشکلشان به دنبال یک پزشک مناسب هستند، اما مطب این پزشک دور از منزل آن‌ها قرار دارد یا در شهر دیگری واقع شده است. بنابراین بهترین راه این است که بدون در نظر گرفتن فاصله زمانی یا شلوغ بودن مطب و درمانگاه، مشاوره آنلاین با پزشک متخصص را انتخاب کرده و بلافاصله با او صحبت کنند.

راز آسمان پایتخت

جلسات مشاوره با پزشک آنلاین عمومی به صورت متنی یا تلفنی یا ویدیویی خواهد بود که انتخاب آن با خود شخص می‌باشد. بهتر است که اگر سابقه بیماری خاصی دارید آن را با پزشک آنلاین درمیان بگذارید تا دکتر با توجه به این موارد از وضعیت جسمی کنونی شما آگاه شود و بهترین نسخه را برای شما تجویز کند.

مزایای استفاده از خدمات دکتر عمومی آنلاین

افرادی که از خدمات مشاوره پزشک عمومی به صورت تلفنی، تصویری یا صوتی استفاده کرده‌اند به چند دلیل عمده این شیوه را به دیگر روش‌ها ترجیح می‌دهند. امکان ارزیابی و مقایسه بهتر پزشک عمومی آنلاین با مطالعه نظرات افرادی که قبلا ویزیت شده‌اند، گرفتن مشاوره لازم برای بیماری‌های جزئی، امکان استفاده از خدمات دکتر عمومی در ساعات غیرکاری، جلوگیری از گسترش بیماری، استفاده از خدمات در شرایط اورژانسی، امکان ویزیت در فضای خانه یا محل کار، هزینه کمتر نسبت به ویزیت حضوری، عدم نیاز به نوبت گیری هایی با زمان‌های طولانی، همگی از جمله دلایلی هستند که افراد باعث شده‌اند مشاوره پزشکی آنلاین بهترین گزینه برای بیماران باشد.

ارائه خدمات آنلاین پزشکی در سایت و اپلیکیشن «حال»

اما افرادی که به دنبال استفاده از خدمات آنلاین پزشکی هستند بهتر است از طریق یک سایت معتبر برای ویزیت شدن اقدام کنند. وب سایت حال یا اپلیکیشن پزشکی و سلامت «حال» با بهره گیری از متخصصان و نیروهای خبره، شرایطی را فراهم کرده تا کلیه افراد ساکن ایران یا خارج از کشور از خدمات پزشکان مختلف بهره مند شوند. به این منظور، کافی است افراد با یکی گوشی هوشمند به سایت یا اپلیکیشن حال مراجعه کرده و با پرداخت هزینه کم، از پزشک مورد نظر خود به صورت آنلاین خدمات دریافت کنند.

هزینه مشاوره با پزشک آنلاین به مدت زمان ویزیت و روش مشاوره بستگی دارد. اما در سایت حال حداقل زمان ویزیت دکتر آنلاین عمومی 10 دقیقه اعلام شده است و هزینه آن با توجه به عدم صرف وقت برای ویزیت حضوری و دیگر مسائل بسیار به صرفه است.

افرادی که از طریق سایت حال نسبت به مشاوره تلفنی پزشک عمومی اقدام می‌کنند، باید بدانند که این سایت اطلاعات هویتی کاربران را حفظ کرده و افراد این امکان را دارند حتی بدون نام و تنها با یک شماره تلفن همراه از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین استفاده کنند. لازم به ذکر است که تمامی تیم پزشکان سایت حال از بین پزشکان مجرب در هر حوزه تخصصی انتخاب شده‌اند و پزشکانی که در این سایت به کاربران خدمات ارائه می‌دهند، فرآیند مشخصی را پشت سر گذاشته‌اند تا در این وبسایت مشغول کار شوند. این موضوع باعث شده تا رضایت کاربران نیز بیشتر تامین شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلیکیشن حال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز