مزایای سرمایه‌ گذاری در صندوق‌ های درآمد ثابت برای فعالان بورسی

کارگزاری فارابی-کاماپرس

صندوق‌های درآمد ثابت گزینه جذابی برای کسانی هستند که می‌خواهند در روزهای منفی بازار ریسک پرتفوی خود را مدیریت کنند. صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی هم یکی از همین صندوق‌هاست که طی مدت فعالیتش، عملکرد مطمئنی برای سرمایه‌گذاران داشته است و با عنوان حاشیه امن بورس شناخته می‌شود. در ادامه شما را با مزیت‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت از جمله لبخند فارابی آشنا می‌کنیم.

صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی

صندوق لبخند فارابی از نوع درآمد ثابت بوده و پرتفوی آن توسط تیمی حرفه‌ای از تحلیلگران بازار مدیریت می‌شود. بخش بیشتر پرتفوی این صندوق به خرید اوراق با درآمد ثابت، اوراق مشارکت، سپرده بانکی و… اختصاص یافته است که به‌دلیل ریسک پایین سرمایه‌گذاری در این ابزارهای مالی، ریسک پرتفوی صندوق لبخند نیز کاهش خواهد یافت و بازدهی آن صعودی خواهد بود. ضمن اینکه مدیریت دارایی فارابی با سابقه درخشان خود در زمینه سبدگردانی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، پرتفوی این صندوق را با دقت و تجربه بالایی مدیریت می‌کند. در لبخند فارابی امکان سرمایه‌گذاری از یکصد هزار تومان تا بی‌نهایت و به‌صورت کاملا آنلاین فراهم است.

بازدهی سالانه ۲۷.۳ درصد، بالاتر از سود بانکی

از طریق سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی، می‌توانید بازدهی سالانه ۲۷.۳ درصد را کسب کنید. بازدهی این صندوق در مقایسه با بازدهی سپرده‌های بانکی بیشتر بوده و مزایای دیگری نیز نسبت به آن دارد؛ برای مثال شما با خرید واحدهای صندوق درآمد ثابت لبخند، می‌توانید سود روزشمار دریافت کرده و هر زمان که به دارایی خود نیاز داشتید، نسبت به فروش واحدها اقدام کنید؛ همچنین امکان برداشت سریع مبلغ از حساب سامانه معاملاتی فارابیکسو برای مشتریان کارگزاری فارابی فراهم است و می‌توانید از طریق سامانه پی‌فست، مانده حساب قابل برداشت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

معاملات آسان از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها

یکی دیگر از مزایای صندوق لبخند فارابی ETF یا قابل معامله بودن آن است. صندوق‌های قابل معامله یا ETF دسته خاصی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که برخلاف صندوق‌های صدور و ابطالی، خرید و فروش واحدهای آن‌ها از طریق سامانه معاملات آنلاین تمام کارگزاری‌ها قابل انجام است؛ بنابراین به‌سادگی می‌توانید با جستجوی نماد «لبخند» در سامانه معاملات آنلاین تمامی کارگزاری‌ها، سرمایه‌گذاری خود در این صندوق را آغاز کنید.

سرمایه‌گذاری بدون هزینه

همانطور که اشاره شد، برای سرمایه‌گذاری در صندوق لبخند فارابی، نیازی نیست که حتما مشتری کارگزاری فارابی باشید و می‌توانید با جستجوی نماد «لبخند» در سامانه معاملات آنلاین تمام کارگزاری‌ها نسبت به سرمایه‌گذاری در این صندوق اقدام کنید. این در حالی است که اگر لبخند را از طریق فارابیکسو، سامانه معاملات آنلاین کارگزاری فارابی خریداری کنید، کارمزد کارگزار برای معاملات شما رایگان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

لبخند فارابی برای چه افرادی مناسب است؟

این صندوق برای افرادی که شخصیت سرمایه‌گذاری محتاطی داشته و تمایلی به تحمل ریسک در بورس ندارند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. همچنین معامله‌گرانی که قصد مدیریت ریسک پرتفوی‌ خود را دارند نیز می‌توانند از مزایای این صندوق بهره‌مند شوند؛ بنابراین وجود صندوق لبخند فارابی در پرتفوی شما می‌تواند کمک زیادی به مدیریت ریسک کرده و بخشی از سود مورد انتظار شما را تضمین کند.

چگونه در لبخند فارابی سرمایه‌گذاری کنیم؟

برای خرید واحدهای صندوق لبخند فارابی، داشتن کد بورسی الزامی است. شما می‌توانید از طریق مراجعه به سایت کارگزاری فارابی، کد بورسی خود را به‌صورت غیر حضوری دریافت کنید. در گام بعد کافیست به سامانه معاملاتی کارگزاری مدنظر خود مراجعه کرده و با جستجوی نماد «لبخند»، به میزان مورد نظر خود از واحدهای این صندوق خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کارگزاری فارابی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز