مروری بر عملکرد نشر آگاه در سال 98

لست سکند

نشر آگاه با انتشار کتاب‌هایی در زمینه جامعه شناختی و سیاست در میان علاقمندان کتاب شناخته شده و از ناشران معتبر و مطرح کشور در مباحث علوم اجتماعی و علوم سیاسی محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، آگاه فعالیتش را از سال 1350 آغاز کرد و با تاسیس یک کتاب‌فروشی بیش از 20 هزار جلد کتاب را در زمینه‌های گوناگون از ناشران فعال در حوزه‌های علوم اجتماعی در فروشگاه خود جای داد.

در ادامه مروری بر مهم ترین موارد گزارش عملکرد نشر آگاه در سال ۹۸ داریم.

کتاب‌های چاپ اولی آگاه در سال ۹۸

برخی از کتاب‌های چاپ نخست نشر آگاه در سال 98 عبارتند از: “زبان‌شناسی شناختی” از ویلیام کرافت، “منش فرد و ساختار اجتماعی” به قلم هانس‌هاینریش گرت، “قلمرو تازه علوم شناختی: آن‌چه مقوله‌ها درباره ذهن فاش می‌کنند” نوشته جورج لاکوف، “الف – ب زبان‌شناسی شناختی (1)” اثر ویوین اونز، “عواطف در جامعه و فرهنگ ایرانی” از محمدسعید ذکایی.

راز آسمان پایتخت

کتاب‌هایی که در سال ۹۸ تجدید چاپ شدند

انتشارات آگاه در سال ۹۸ برخی کتاب‌ها را به چاپ چندم رساند و به مخاطبان عرضه کرد. از جمله این کتاب‌ها می‌توان به “مبانی اقتصاد سیاسی” از پیوترایوانوویچ نیکیتین، “تکوین جهان مدرن” اثر مری اونز، “کارگران بی‌طبقه: توان چانه‌زنی کارگران در ایران پس از انقلاب” به قلم علیرضا خیراللهی، “شاخه‌ی زرین: پژوهشی در جادو و دین” از جیمز‌جرج فریزر، “بازگشت به کیلی‌بگز” نوشته سورژ شالاندن اشاره کرد.

حضور آگاه در نمایشگاه کتاب تهران

همزمان با شروع نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت 98، آگاه نیز با دراختیار گرفتن یکی از غرفه‌های نمایشگاه کتاب‌ های خود را به علاقمندان کتاب و کتاب‌خوانی عرضه کرد. گفتنی است که برای خریداران کتاب از این نمایشگاه، 10درصد تخفیف درنظر گرفته شده بود.

خرید کتاب از سایت آگاه و امتیازات آن

آگاه در سال 98 برای خرید اینترنتی کتاب از سایت خود امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفت که درصورت استفاده از آن امتیازات، کاربران می‌توانستند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند.

نشر آگاه ثبت نام و عضویت در سایتش را معادل 30 امتیاز، خرید هر 5هزارتومان کتاب را معادل 2 امتیاز و ثبت نظر درخصوص هر کتاب را معادل 1 امتیاز در نظر گرفت. مخاطبان با خرید هر کتاب می‌توانستند به مقدار ارزش ریالی درنظر گرفته شده برای امتیازات، تخفیف بگیرند.

نشر آگاه در مقابل ویروس کرونا

شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی کسب و کارهای مختلف اعم از کتاب‌فروشی‌ها باعث شد که آگاه فروش اینترنتی کتاب‌هایش را از طریق سایت ادامه دهد و خریدهای اینترنتی را با تخفیف برای مخاطبان شهرستانی‌اش ارسال کند. هزینه ارسال این محصولات برای شهروندان تهرانی تا پایان بحران ویروس کرونا رایگان است. گفتنی است که فروشگاه اینترنتی آگاه از دهه 70 مشغول به فعالیت می‌باشد.

مرتبط با : نشر آگاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز