محبوب ‌ترین گوشی‌ های زیر ۷ میلیون سامسونگ

گوشی سامسونگ-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با ظهور گوشی‌های هوشمند، سامسونگ از همان ابتدا، یکی از برندهای پرفروش این بازار بود. این برند که در ایران نیز طرفداران خود را دارد موفق شده است تا لقب پرفروش‌ترین‌های بازار گوشی موبایل را با محصولات میان‌رده متنوع خود تصاحب کند.

به گزارش کاماپرس، در ادامه به بررسی محبوب‌ترین گوشی‌های زیر ۷ میلیون تومان برند کره‌ای سامسونگ در بازار ایران می‌پردازیم:

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13

این گوشی که از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند ایران نیز هست، با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه موقت رم در دسترس خریداران قرار گرفته است. گلکسی A13 از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و با تراشه سامسونگی خود، می‌تواند از پس فعالیت‌های روزمره به‌خوبی برآید. صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی این گوشی از نوع PLS LCD بوده و از نسل چهارم شبکه تلفن همراه 4G نیز پشتیبانی می‌کند. ۴ دوربین پشتی این گوشی با لنزهای ۲، ۲، ۵ و ۵۰ مگاپیکسلی، کیفیت قابل قبولی را از خود نشان می‌دهد. باتری این گوشی با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، می‌تواند به‌خوبی با سیستم‌عامل شخصی‌سازی‌شده اندروید ۱۲، تمام روز دوام بیاورد. گلکسی A13 با ۱۸ ماه گارانتی شرکتی، با قیمت حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در دسترس خریداران است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32

دومین گوشی سامسونگ محبوب کاربران سایت موبو دیجی، گلکسی A32 است. این گوشی دو سیمکارته نیز با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم، از 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر Super AMOLED این گوشی یکی از بهترین مدل‌های بازار است و با پردازنده ۸ هسته‌ای آن می‌تواند به‌خوبی از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های چهارگانه این گوشی شامل لنزهای ۵، ۵، ۸ و ۶۴ مگاپیکسلی می‌شوند. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز تمام نشود. این گوشی در دو رنگ آبی اقیانوسی عمیق و مشکی شبانه، با گارانتی ۱۸ماهه شرکتی و قیمت شش میلیون و ۴۰۰ هزارتومانی، در دسترس خریداران قرار دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32-کاماپرس

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32

M32 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه موقت رم در دسترس خریداران قرار گرفته است. این گوشی از دو سیم‌کارت 4G پشتیبانی کرده و با تراشه هشت هسته‌ای خود، می‌تواند از پس فعالیت‌های روزمره و عادی به‌خوبی برآید. صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی این گوشی از نوع Supe AMOLED بوده و ۴ دوربین پشتی این گوشی با لنزهای ۲، ۲، ۸ و ۶۴ مگاپیکسلی، کیفیت قابل قبولی را از خود نشان می‌دهد. باتری این گوشی با ۵۰۰۰ یا ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، می‌تواند به‌خوبی با سیستم‌عامل اندروید ۱۱، خریداران را از شارژ پیاپی رها سازد. گلکسی M32 با ۱۸ ماه گارانتی شرکتی، دو رنگ آبی اقیانوسی عمیق و مشکی شبانه و قیمت حدود پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در دسترس است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32-کاماپرس

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23

این گوشی دو سیم‌کارته نیز با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم، از نسل چهارم شبکه تلفن همراه یعنی 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر Super AMOLED این گوشی، با پردازنده هشت هسته‌ای و اندروید ۱۲ می‌تواند به‌خوبی از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های چهارگانه این گوشی شامل لنزهای ۲، ۲، ۵ و ۵۰ مگاپیکسلی است. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز، نیازی به شارژ مجدد نداشته باشد. این گوشی با گارانتی ۱۸ماهه شرکتی، قیمت پنج میلیون و ۸۰۰ هزارتومانی و در دو رنگ هلویی فوق‌العاده و مشکی شبانه، در دسترس خریداران قرار دارد.

سامسونگ مدل Galaxy A23-کاماپرس

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز