محافظت از پوست با انتخاب ضد آفتاب بر اساس نوع پوست

ضدآفتاب
تور لحظه آخری-کاماپرس

قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید، اولین و مهم‌ترین علت آسیب به پوست، پیری زودرس و افزایش لک و ناهمواری‌های پوست است. چاره کار نیز استفاده از کرم ضد آفتاب است که با ایجاد یک سد محافظ از پوست در برابر آسیب‌های جبران‌ناپذیر نور خورشید مانند سرطان پوست محفاظت می‌کند. انتخاب کرم ضد آفتاب بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه ماهیت محافظتی دارد و انتخاب نادرست آن تبعات بدی به همراه خواهد داشت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب و چگونگی انتخاب ضد آفتاب براساس نوع پوست ‌پرداخته است.

مزایای استفاده از ضد آفتاب

اشعه خورشید دارای دو اشعه مضر UVA و UVB است. اشعه UVA باعث ایجاد چین‌ و چروک و همچنین لک‌های پوستی می‌شود، اما اشعه UVB عامل اصلی آفتاب‌سوختگی، قرمزی و التهابات پوست است. کرم ضد آفتاب با ایجاد یک لایه محافظتی روی پوست از آسیب‌های ناشی از این دو اشعه و عوامل محیطی جلوگیری می‌کند. خرید و انتخاب کرم ضد آفتاب براساس نوع پوست و همچنین استفاده منظم از آن احتمال ابتلا به سرطان پوست را کاهش می‌دهد؛ درنتیجه پیشگیری از بروز بیماری‌های پوستی، جلوگیری از لک شدن پوست بر اثر تابش اشعه خورشید، کاهش احتمال ابتلا به سرطان پوست و پیشگیری از خشک و دهیدراته شدن پوست از مهم‌ترین مزایای انتخاب ضد آفتاب براساس نوع پوست است.

ضدآفتاب

آشنایی با انواع محصولات ضد آفتاب

ضد آفتاب فیزیکی: کرم ضد آفتاب فیزیکی با انعکاس و جذب اشعه‌های خورشید از پوست محافظت کرده و به جلوگیری از نفوذ اشعه ماوراء بنفش به پوست کمک می‌کند. این کرم‌ها برای پوست‌های حساس گزینه مناسبی است و انتخاب ضد آفتاب براساس نوع پوست به خانم‌های باردار و مادران شیرده توصیه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ضد آفتاب شیمیایی: کرم ضد آفتاب شیمیایی با جذب شیمیایی اشعه خورشید از نفوذ آن‌ها به پوست جلوگیری می‌کند. این محصول با تبدیل اشعه ماوراء بنفش به اشکال غیر مضر انرژی مانند نور غیر UV یا گرما، از آسیب‌های پوستی جلوگیری می‌کند. این نوع ضد آفتاب معمولاً بافت سبک‌تری داشته، رد سفیدی روی پوست ایجاد نمی‌کند و در اشکال مختلفی مانند اسپری ضد آفتاب عرضه می‌شود.

ضد آفتاب رنگی: کرم ضد آفتاب رنگی برای افرادی که آرایش می‌کنند، انتخاب مناسبی است. این محصول علاوه بر محافظت کامل از پوست، رنگ پوست را نیز یکنواخت کرده و جایگزین مناسبی برای کرم پودر محسوب می‌شود.

ضد آفتاب بی رنگ: این نوع ضد آفتاب بدون ایجاد رد یا علامت روی پوست، کاملاً محو شده و از آسیب‌های تابش خورشید به پوست جلوگیری می‌کند.

اسپری ضد آفتاب: این اسپری، محصولی متفاوت و خلاقانه است که برای سهولت استفاده از ضد آفتاب روی پوست بدن تولید شده و به راحتی می‌توان آن را بدون نیاز به پخش کردن استفاده کرد.

کرم ضدآفتاب - کاماپرس

انتخاب ضد آفتاب براساس نوع پوست

ضد آفتاب مناسب پوست چرب: کرم‌های ضد آفتاب‌ مناسب پوست چرب باید دارای ویژگی‌هایی باشند تا بتوانند از چربی زیاد پوست و ایجاد چربی اضافی در پوست جلوگیری کنند. محافظت از پوست در برابر اشعه UV، کنترل چربی پوست، پیشگیری از جوش و آکنه در صورت استفاده منظم از ضد آفتاب و حفظ سلامت پوست از مهم‌ترین مزایای انتخاب ضد آفتاب براساس نوع پوست است.

ضد آفتاب مناسب پوست خشک: پوست خشک معمولاً چربی کمتری نسبت به سایر انواع پوست تولید می‌کند که این موضوع باعث کدر شدن، زبر یا حتی گاهی پوسته‌پوسته شدن پوست می‌شود. افراد با پوست خشک، سد دفاعی ضعیف دارند؛ بنابراین باید به دنبال یک ضد آفتاب آبرسان باشند که رطوبت بیشتری به پوست‌شان بدهد. ضد آفتاب این نوع پوست باید بدون عطر، حاوی ترکیبات آبرسان، ضد قرمزی و ضد حساسیت و بدون الکل باشد.

ضد آفتاب مناسب پوست حساس: پوست حساس بیشتر مستعد واکنش‌هایی مانند قرمزی، خارش و التهاب در برابر اشعه خورشید است. قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر خورشید برای مدت طولانی بدون محافظت از پوست، منجر به آسیب‌هایی مانند آفتاب‌سوختگی، پیری زودرس، چین و چروک، لکه‌های تیره و حتی سرطان پوست می‌شود. البته شدت این آسیب‌ها برای افراد دارای پوست حساس و سد دفاعی ضعیف، بسیار بیشتر است و به همین دلیل باید با انتخاب ضد آفتاب براساس نوع پوست از خود محافظت کنند.

کرم ضد آفتاب - کاماپرس

انتخاب ضدآفتاب بر اساس نوع پوست از “سوراو”

سوراو، یک فروشگاه تخصصی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال به صورت حضوری و اینترنتی است که مجموعه کاملی از بهترین برندهای لوکس و مطرح دنیا را به صورت مستقیم و بدون واسطه از اروپا و کانادا ارائه می‌دهد. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و با تضمین و گارانتی ۱۰۰ درصد اورجینال فروخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای انتخاب ضد آفتاب براساس نوع پوست و خرید حضوری از سوراو می‌توانند به آدرس استان آذربایجان غربی، شهر سردشت، خیابان وحدت، خیابان شهید صالحی، جنب بانک ملت، پلاک 95 یا برای خرید اینترنتی به وب‌سایت  https://suraw.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز