لیلا حاتمی یار جدید و زیبای خود را پیدا کرد

لست سکند

معرفی محصول شرکت‌ها به مخاطبان، توسط چهره‌های نام آشنا و پرطرفدار مدتی است که به راه افتاده است. یکی از این شرکت‌ها، برند امرسان است که برای تبلیغ محصل خود، این بار به سراغ لیلا حاتمی، بازیگر تلویزیون و سینما رفته است.

این هنرمند ۴۹ ساله، بعد از رها کردن دانشگاه لوزان سوئیس در رشته ادبیات فرانسه، به ایران بازگشت. اولین حضور حاتمی در سینما برمی‌گردد به نقش او در فیلم کمال الملک به کارگردانی پدرش علی حاتمی. وی در سال ۱۳۷۵، با بازی در فیلم لیلا در نقش یک زن نازا، دییلم افتخار جشنواره فیلم را دریافت کرد. از دیگر افتخارات این بازیگر، دعوت به جشنواره برلین برای فیلم جدایی نادر از سیمین، به کارگردانی اصغر فرهادی بوده است. حاتمی در مراسم کن، جایزه بزرگ جشنواره کن را به متئو گارونه، کارکردان ایتالیایی فیلم واقعیت تقدیم کرد.دریافت نشان شوالیه توسط وزیر فرهنگ و ارتباطات فرانسه، عضویت در آکادمی اسکار، داوری در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۴ از دیگر افتخارات حاتمی است.

راز آسمان پایتخت

شرکت امرسان با مدیریت سلطان حسین فتاحی در سال  ۱۳۶۰ با هدف تولید فریزرهای خانگی تاسیس شد. خط تولید اولین یخچال فریزر ۱۶ فوت با طراحی جدید در سال ۱۳۶۶ به مرحله بهره‌برداری رسید. از ویژگی‌های محصولات امرسان می‌توان به طراحی بدنه و سیستم تبرید آن اشاره کرد. یخچال فریزر، اجاق گاز و هود، ماشین لباسشویی و جاروبرقی از محصولات این شرکت هستند.

مرتبط با : امرسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز