لیست قیمت تصفیه هوا شیائومی / راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا شیائومی

تور لحظه آخری-کاماپرس

با توسعه زندگی شهرنشینی و صنعتی شدن زندگی، آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین معضل‌های زندگی انسان مدرن تبدیل شده است؛ خرید دستگاه تصفیه هوا یکی از راه حل‌های ایده‌آل برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید دستگاه تصفیه هوا با کیفیت برای دست‌یابی به بهترین نتیجه و تمیز نگه داشتن هوای محیط خانه بسیار ضرورت دارد. شیائومی یکی از برندهای خوش نام و پرفروش در بازار ایران است که مدل‌های باکیفیتی از دستگاه تصفیه هوا را در بازار عرضه کرده است. با توجه به لیست قیمت تصفیه هوا شیائومی ، مدل‌های این برند علاوه بر کیفیت دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز هستند.کاماپرس در ادامه به معرفی یک مدل جمع و جور و خوش قیمت و همچنین ارائه لیست قیمت تصفیه هوا شیائومی می‌پردازد.

همه چیز درباره دستگاه تصفیه هوای شیائومی Smart Air Purifier 4

برند شیائومی این دستگاه تصفیه هوا را با طراحی مینیمال و مکعب شکل در رنگ سفید تولید و عرضه کرده است. یکی از مزیت‌های این دستگاه، ابعاد کوچک و وزن سبک آن است که علاوه بر راحتی حمل و نقل، سبب اشغال فضای مفید بسیار کمی شده و می‌توانید آن را در هر جا که می‌خواهید قرار دهید.

برند شیائومی در تولید این محصول از پلاستیک ABS و مقاوم در برابر شرایط محیطی و تغییرات دما استفاده کرده است. ضمن این‌که قابلیت جداسازی دریچه بالایی این دستگاه برای تمیز کردن و نظافت سریع، یکی دیگر از مزایای این محصول است.

راز آسمان پایتخت

قابلیت‌های تصفیه کننده هوای میجیا مدل Air Purifier 4

از مهم‌ترین قابلیت‌های این مدل، پشتیبانی از چهار وای فای داخلی است که به این‌ترتیب با اتصال دستگاه به یک وسیله هوشمند مانند گوشی همراه و نصب اپلیکیشن Mi Home می‌توانید علاوه بر مشاده لحظه‌ای عملکرد این دستگاه، از برنامه‌های کاربردی دیگری چون قفل کودک، تایمر و آگاهی عمر باقیمانده فیلتر نیز استفاده کنید.

ضمن این‌که این محصول از موتوری قدرتمند برخوردار بوده و در عین حال با صدای بسیار کمی کار می‌کند، به طوری که با فعال‌سازی حالت نایت مود، میزان صدا به حداقل می‌رسد و نور صفحه نمایش آن نیز خاموش می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به اندازه‌گیری تغییرات در کیفیت هوا توسط حسگرهای لیزری بسیار دقیق، کاهش خستگی و افزایش آرامش با تولید یون منفی و همچنین نرخ تولید هوای تمیز 400 متر مکعب در ساعت اشاره کرد.

شیائومی همچنین در تولید این دستگاه از سیستم فیلتراسیون سه لایه با قابلیت از بین بردن 99.97 درصد ذراتی به کوچکی 0.3 میکرومتر استفاده کرده است؛ به طوری که این محصول می‌تواند بسیاری از آلودگی‌ها از جمله بو و موی حیوانات خانگی، گرد و خاک، دود سیگار، دود ناشی از آشپزی، شوره و الیاف و غیره را از بین ببرد.

قیمت تصفیه کننده هوای میجیا مدل Air Purifier 4

با توجه به لیست قیمت تصفیه هوا شیائومی یکی از برندهای باکیفیت و در عین حال خوش قیمت در بازار ایران محسوب می‌شود. این محصول در حال حاضر با قیمت حدودی 5 میلیون و 749 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید تصفیه هوا شیائومی از مجموعه می‌لندز

فروشگاه آنلاین می‌لندز یک مجموعه با سابقه و فعال برای خرید محصولات برند شیائومی از جمله انواع دستگاه تصفیه هوا است؛ چرا که این مجموعه به شکل کاملا تخصصی در زمینه فروش محصولات شیائومی با تضمین اصل بودن کالا فعالیت می‌کند. از خدمات مجموعه می‌لندز می‌توان به ارسال سریع کالا و تضمین بازگشت محصولات اشاره کرد؛ ضمن این‌که با خرید تصفیه هوا از مجموعه می‌لندز می‌توانید از مشاوره تخصصی این مجموعه در خرید نیز بهره‌مند شوید.

اگر قصد خرید سایر مدل‌های تصفیه هوا شیائومی را دارید، لیست قیمت تصفیه هوا شیائومی در مجموعه می‌لندز با احتساب تخفیف و با بهترین قیمت در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : می لندز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز