لپ تاپ خوب با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

خرید لپ تاپ-کاماپرس

قیمت بالای لوازم الکترونیک و دیجیتال از جمله لپ‌تاپ باعث شده که افراد به دنبال خرید گزینه‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه باشند. از طرفی کیفیت محصول نیز در کنار قیمت آن مهم است؛ بنابراین خریداران، لپ‌تاپ‌ با قیمت مناسب و کارآمد که بهره‌وری بالایی دارند را ترجیح می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش به ارائه راهنمایی‌­های لازم برای خرید از مرجع لپ­تاپ ایران با قیمت مناسب پرداخته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی

برخی از برندها در زمینه لپ‌تاپ ارزان و اقتصادی تخصص دارند. محصولات این برندها در عین کارآمد بودن، قیمت مناسبی هم دارند. اکثر برندها محصولاتی با کیفیت‌ و قیمت‌ متفاوت تولید می‌کنند، اما شرکت‌های ایسر، ایسوس، لنوو و اچ‌پی به تولید لپ‌تاپ ارزان، باکیفیت و اقتصادی مشهورند.

در ادامه تعدادی از بهترین لپ‌تاپ‌ها با قیمت مناسب معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

لپ‌تاپ لنوو آیدیا پد 1 – سی

این محصول، یکی از ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است که با قیمت 9 میلیون و 799 هزارتومان در فروشگاه “آداک شاپ” قابل خریداری است. این لپ­تاپ مجهز به پردازنده Celeron اینتل بوده و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است و برای کارهای ساده و سبک دانشجویی و روزمره مناسب به نظر می­رسد.

لپ‌تاپ ایسوس ویوو بوک x515fa

این لپ‌تاپ ارزان برند ایسوس 1.8 کیلوگرم وزن داشته و پردازنده دو هسته‌ای corei3 اینتل دارد. حافظه کش و حافظه رم دستگاه به ترتیب چهار و هشت مگابایت بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن نیز یک ترابایت است. این لپ‌تاپ که مناسب کارهای روزمره، تایپ، ساخت پاورپوینت و نظایر آن است، 11 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد.

خرید لپ تاپ-کاماپرس

لپ‌تاپ ایسر Aspire 3 A315-58-39P3

این محصول اقتصادی ایسر از پردازنده corei3 و گرافیک اینتل UHD بهره می‌برد و صفحه نمایش آن 15.6 اینچی است. پنل تصویر آن از نوع ال‌ای‌دی و با کیفیت فول اچ‌دی است. این لپ‌تاپ ایسر 14 میلیون و 300 هزار تومان قیمت داشته، اما در سایت آداک شاپ به قیمت 13 میلیون و 800 هزارتومان به فروش می‌رسد.

لپ‌تاپ لنوو V15-RE

لپ‌تاپ وی15 لنوو مجهز به پردازنده Corei3 اینتل، حافظه کش شش مگابایتی، حافظ رم چهار گیگابایت و ظرفیت 256 گیگابایت با قیمت 16 میلیون و 500 هزار تومان قابل خریداری است. این محصول از کارت گرافیک جی‌فورس NVIDIA مدل ام‌ایکس 350 بهره می‌برد.

لپ‌تاپ اچ‌پی 255-G8-H

آخرین لپ‌تاپ ارزان قیمتی که معرفی می‌شود، متعلق به برند اچ‌پی بوده و از پردازند Rayzen5 بهره می‌برد. این محصول دارای هشت گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. کارت گرافیک به کار رفته در این لپ‌تاپ از نوع  RX VEGA 7بوده و قیمت آن حدود 19 میلیون تومان است.

خرید لپ تاپ-کاماپرس

خرید لپ‌تاپ با قیمت مناسب از آداک شاپ

لپ‌تاپ‌های اقتصادی و ارزان را می­توان از فروشگاه‌های مختلفی تهیه کرد، اما آداک شاپ انواع لپ‌تاپ را با گارانتی معتبر و بهترین قیمت به خریداران عرضه می‌کند. این فروشگاه اینترنتی، پایین‌ترین قیمت لپ تاپ را برای محصولات خود در نظر گرفته و با ارائه تخفیف‌های متنوع، امکان خرید اقتصادی و مقرون به صرفه را فراهم می‌کند.

آداک شاپ در کنار فروشگاه اینترنتی، چهار شعبه خرید حضوری نیز در تهران دارد که در مرکز کامپیوتر ایران و بازار رضا واقع شده‌اند. ضمانت 10 روزه بازگشت کالا بدون شرط و ضمانت اصالت کالا، از جمله خدماتی است که این مجموعه به خریداران ارائه می‌کند.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://adak.shop/product-category/laptop-and-accessories/laptop مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آداک شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز