معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ در ایران

خرید لپ تاپ-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت لپ‌تاپ گیمینگ در بازار از 35میلیون تومان شروع می‌شود و تا 300 میلیون تومان هم می­‌رسد. هر کدام از محصولات با توجه به ویژگی‌های مختلف و قابلیت‌ها، قیمت متفاوتی دارند. عمده محصولات پرطرفدار این دسته در بازار، لپ‌تاپ‌های گیمینگ برندهای لنووو ایسوس هستند.

با توجه به قیمت‌های متفاوتی که در فروشگاه‌های مختلف وجود دارد، خرید از یک مرجع معتبر همراه می‌تواند اطینان از خرید را بالا ببرد.

در این گزارش، کاماپرس به بررسی پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ از بزرگ‌ترین مرجع آن ‌پرداخته است.

پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار

لپ‌تاپ HP Victus 15FA گیمینگ

این محصول یکی از پرفروش‌های بازار است که حدود 35 میلیون تومان قیمت دارد. این لپ‌تاپ هشت هسته‌ای با پردازنده سری Core i5 محصولی اقتصادی در دسته گیمینگ‌ها محسوب می‌شود. حافظه رم 16، کش12 مگابایتی، ظرفیت اس‌اس‌دی 512 گیگابایتی و گرافیک جی‌فورس GTX1650، این لپ‌تاپ اچ‌پی را برای گیمینگ مناسب کرده است.

لپ‌تاپ  Legion 5 Pro-BBاز برند لنوو

این لپ‌تاپ دیگر محصول پرفروش بازار است. قیمت لپ‌تاپ گیمینگ لنوو در سایت “آداک شاپ” (یکی از بزرگ‌ترین مراجع خرید لپ‌تاپ در ایران) حدود 62 میلیون تومان است. این لپ‌تاپ قدرتمند از پردازنده Core i7 مدل 11800 هرتز و حافظه رم 32 گیگابایتی بهره می‌برد. حافظه کش این دستگاه 24 مگابایت ظرفیت داشته و ظرفیت حافظه داخلی اس‌اس‌دی آن نیز یک ترابایت است. گرافیک جی‌فورس RTX3060 نقطه قوت پراهمیت لپتاپ گیمینگ لنوو است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ WQXGA با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز است. اندازه مانیتور آن 16 اینچی بوده و وضوح تصویر 2K دارد. رزولوشن صفحه نمایشگر نیز 1600 × 2560 است.

راز آسمان پایتخت

لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس TUF Dash F15

این لپ‌تاپ نیز دیگر محصول قدرتمند و پرفروش بازار است که در فروشگاه آداک با قیمت 57 میلیون و 900 هزار تومان قابل خریداری است. پردازنده NVIDIA Core i7 نسل 12 و کارت گرافیک هشت گیگابایتی RTX3070 به‌خوبی نشان‌­دهنده قدرت این لپ‌تاپ گیمینگ است. این دستگاه همچنین از نمایشگر مات فول اچ‌دی 15.6 اینچی با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بهره می‌برد. رزولوشن صفحه نمایش این لپ­تاپ 1920 × 1080 است و حافظه رم آن 16 گیگ و حافظه داخلی SSD آن 512 گیگ ظرفیت دارد.

لپ تاپ گیمینگ-کاماپرس

آداک شاپ؛ بزرگ‌ترین مرجع خرید لپ‌تاپ ایران

آداک شاپ، محصولات را بر اساس دسته‌بندی‌های تفکیک شده و مطابق کاربری و برند ارائه می‌کند. از طرفی وجود فیلترهای متعدد، عملیات یافتن لپ‌تاپ را بسیار ساده کرده است، اما ویژگی مهم و منحصربه فرد آداک شاپ، قیمت مناسب محصولات و تنوع بالای لپ‌تاپ‌های گیمینگ است. امکان مقایسه محصولات، از دیگر ویژگی‌های سایت این مجموعه به آدرس اینترنتی https://adak.shop/product-category/laptop-and-accessories/laptop است که باز هم باعث ساده‌تر شدن روند انتخاب و خرید می‌شود.

فروشگاه آداک

آداک شاپ بزرگ‌ترین مرجع خرید لپ‌تاپ است که انواع لپ‌تاپ‌های گیمینگ با ویژگی‌ها، برندها و قیمت‌‌های مختلف را به خریداران عرضه می‌کند. در کنار لپ‌تاپ، انواع دیگر محصولات دیجیتال از جمله، تبلت، موبایل، لوازم جانبی و امثال آن را نیز می‌توان در این فروشگاه خریداری کرد. در فروشگاه آداک بخشی با عنوان دست‌دوم نیز وجود دارد که کاربران می‌توانند با بودجه‌های کمتر، لپ‌تاپ‌های گیمینگ دست‌دوم را مشاهده و خریداری کنند.

این مجموعه بهترین قیمت لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ را به خریداران ارائه می‌کند. به این ترتیب می‌توان لپ‌تاپ‌های گیمینگ را با قیمت مناسب و به‌صورت کاملا مطمئن از این فروشگاه خریداری کرده و آن را در منزل تحویل گرفت.

آداک، لپ‌تا‌پ‌های خود را با گارانتی 18 ماهه به خریداران عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آداک شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز