لوکس ترین هتل های قطر

هتل های قطر-کاماپرس

قطر یکی از کشورهای منطقه خاورمیانه و یازدهمین کشور کوچک جهان است؛ با این حال یکی از بزرگترین اتفاقات دنیا یعنی جام جهانی 2022 در این کشور در حال برگزاری است. این کشور ثروتمند یکی از شاخص‌ترین میدان‌های نفتی و گازی جهان نیز محسوب می‌شود که همین امر، موجب پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های گوناگون برای قطر شده است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید و به دنبال یک اقامت طولانی هستید، از حظور در یک کشور با ساختمان‌های لوکس، مدرن و فضای شهری کاملا مدرنیته و تفریحات بی‌نظیر قطعا لذت خواهید برد.

به گزارش کاماپرس به نقل از سفرانه، با سفر به کشور قطر علاوه بر تماشای بازی‌های جام جهانی، از به روزترین مراکز خرید می‌توانید خرید کنید و در لوکس‌ترین هتل‌ها اقامت داشته باشید. قطر با وجود بسیاری از هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره، آماده‌ی پذیرایی از میهمانانی است که می‌خواهند به کشوری که اولین سکونتگاه انسان‌ بر روی زمین بوده، سفر کنند. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از این هتل‌های لوکس را معرفی کنیم.

هتل بنانا آیسلند

هتل پنج ستاره بنانا آیسلند بای آنانتارا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر دوحه در قطر است که در جزیره‌ای به همین نام یعنی «بنانا» قرار دارد. این هتل با ترکیب معماری عربی و مدرن منظره‌ی باشکوهی برای اقامت ایجاد کرده است. مسیر دسترسی این هتل با کشتی و از میان آب‌های نیلگون خلیج فارس صورت می‌گیرد و همین موضوع بر جذاب‌تر شدن این اقامتگاه کمک می‌کند. نزدیکی به فرودگاه حمد، منظره آبی بیکران هتل و اقامت در جزیره، همگی از مزیت‌های این هتل است.

هتل های قطر-کاماپرس

هتل موندریان

هتل پنج ستاره موندریان با قرارگیری در مرکز شهر دوحه و کنار برج‌های زیگزاک، یکی از بهترین گزینه‌های رزرو هتل در شهر است. این هتل فوق‌العاده لوکس با همکاری یک طراح مشهور هلندی به نام مارسل واندرز ساخته شده که اولین هتل Sbe نیز محسوب می‌شود. هتل موندریان به مکان‌هایی مانند دهکده فرهنگی کاتارا، موزه ملی قطر، مرکز خرید لاگونا، مرکز همایش دوحه و مرکز خرید سیتی سنتر بسیار نزدیک است. اگر علاقه‌مند به گشت و گذار در میان شهر، مرکز خریدها و موزه‌ها هستید، اقامت در این هتل را از دست ندهید.

هتل های قطر-کاماپرس

هتل بوتیک العزیزیه

هتل بوتیک العزیزیه یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره شهر دوحه در قطر است. این هتل به دلیل قرارگیری در خیابان مشهور البیعا، جزء محل‌های اقامت مشهور شهر دوحه به شمار می‌آید. از مزایای انتخاب این هتل نزدیک بودن به فرودگاه دوحه، پارک اسپایر، مرکز شهر و مراکز خرید دوحه است. جالب است بدانید که همه کارکنان این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، تایلندی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

راز آسمان پایتخت

هتل های قطر-کاماپرس

هتل ویلای گرند حیات

هتل ویلای پنج ستاره گرند حیات در منطقه دیپلماتیک خلیج غرب دوحه قرار دارد. خدمات و امکانات درجه یک و لوکس این هتل، تجربه بی‌نظیری از اقامت در هتل را به شما می‌دهد. تمامی اتاق‌های این هتل دارای امکانات هوشمندانه‌ای است که آرامش و حس راحتی بیشتری برای مسافران ایجاد می‌کند. این هتل مجلل و لوکس دارای معماری مدرن عربی و ساحلی است که بی‌شک نظر هر بیننده‌ای را به خود جذب خواهد کرد.

هتل های قطر-کاماپرس

هتل لاسیگا

هتل پنج ستاره لاسیگا در کنار بهره‌مندی از امکانات رفاهی، اقامتی عالی و بی‌نظیر را برای شما به همراه خواهد داشت. نزدیک بودن این هتل به جاذبه‌هایی مانند: موزه ملی قطر، بازار سوق واقف دوحه، ساحل کورنیش و شهربازی بزرگ انگری برد یکی از مزیت‌های انتخاب این هتل است. لازم به ذکر است که فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی حمد تنها 30 دقیقه با خودرو است. با رزرو هتل لاسیگا می‌توانید با یک پیاده روی کوتاه به  جاده کورنیش و کافه‌های ساحلی بروید و غروب و طلوع خورشید را از خط افق اقیانوس تماشا کنید.

هتل های قطر-کاماپرس

کشور قطر یکی از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین سبک‌های زندگی را در میان کشورهای غرب آسیا و خاورمیانه دارد. با سفر به این کشور شما بهترین تفریحات و ماجراجویانه‌ترین سرگرمی‌ها را تجربه خواهید کرد. در حقیقت قطر به داشتن لوکس‌ترین امکانات در هر حوزه‌ای شهرت دارد. در این کشور می‌توانید تجربه ورزش‌های آبی، مکان‌های هنری عالی و مراکز دینی بی‌نظیر را داشته باشید.

برای دریافت تخفیف ویژه سازمانی با شماره 02179515 تماس بگیرید یا به سایت سفرانه مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز