لوکانو 7 ؛ شاسی بلند چینی تازه وارد در بازار ایران

شاسی بلند چری جیکو 7 که اخیراً در بازارهای جهانی حضور پیدا کرده است احتمالا با نام لوکانو 7 وارد بازار ایران می‌شود. لوکانو 7 یک شاسی بلند آفرودی سبک به شمار می‌آید که به دو دیفرانسیل و تجهیزات ایمنی و رفاهی زیادی مجهز شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق شایعه های منتشر شده احتمالا این محصول را شرکت ماموت خودرو به بازار عرضه می‌کند. شاسی بلند لوکانو 7 از یک موتور 1.6 لیتری T-GDI بهره می‌برد که قادر است 197 اسب بخار نیرو و 290 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور درکنار یک گیربکس هفته سرعته W-DCT قرار می گیرد که نیروی موتور را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

از تجهیزات ایمنی و رفاهی لوکانو 7 می توان از سیستم هشدار عبور از خط، سیستم پیشگیری از تصادف، رادار هشدار ترافیک عقب، سیستم هشدار نثاط کور، کروز هوشمند، نور بالای اتوماتیک، ترمز اضطراری خودکار، 6 کیسه هوا، سانروف، آینه الکتروکرومیک، دوربین 360 درجه، استارت دکمه ای و سیستم ورود بدون کلید اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت لوکانو 7 در بازار ایران

چری جیکو 7 یا همان لوکانو 7 در بازار جهانی چیزی حدود 21 هزار دلار قیمت دارد. اما باید دید این خودرو پس از ورود به بازار ایران با چه قیمتی عرضه می‌شود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : چری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز