لنت ترمز هایما S7 توربو چه تفاوتی با نسخه معمولی دارد؟/ قیمت لوازم یدکی هایما S7

لست سکند

لنت ترمز، قلب سیستم ترمز خودرو محسوب می‌شود. از آنجا که ترمز کردن بدون لنت ترمز مناسب، امری غیرممکن است، کیفیت این قطعه اهمیت بسزایی دارد. نمونه‌های تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد و توصیه می‌شود برای حفظ سلامت سرنشینان خودرو از قطعات یدکی معتبر و با کیفیت استفاده شود. در ادامه مطلب، به بررسی لنت ترمز مناسب و قیمت لوازم یدکی هایما S7 پرداخته می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم یدکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لنت ترمز مناسب باید آنقدر نرم باشد که آسیبی به دیسک ترمز وارد نکند و آن قدر سخت باشد که نیاز به تعویض زودهنگام نداشته باشد. لنت ترمزهای نیمه فلزی و سرامیکی از جمله رایج‌ترین انواع لنت هایما S7 در بازار است. اما بهترین لنت ترمز این خودرو را کدام برند ارائه می‌کند؟

برند اورجینال لوازم یدکی هایما S7

معتبرترین برندهای لنت ترمز هایما S7 ، تکستار و هایما هستند. برند هایما، قطعه اصل و اورجینال این خودرو محسوب می‌شود و دارای کیفیت مورد نظر کمپانی سازنده است. تکستار از جمله برندهای معرفی شده از سوی ایران خودرو است که لوازم یدکی باکیفیتی را به مشتریان عرضه می‌کند. البته برندهای دیگر مانند ان اچ سی و تایومی با سطح کیفی متفاوت نیز در بازار موجود است.

راز آسمان پایتخت

چه زمانی باید لنت ترمز تعویض شود؟

زمان تعویض لنت ترمز جلو و عقب ماشین با یکدیگر متفاوت است. لنت ترمز چرخ‌های جلو معمولاً بین 20 تا 30 هزار کیلومتر باید تعویض شوند. همچنین، زمان توصیه شده برای عوض کردن لنت ترمز عقب ماشین بین 70 تا 100 هزار کیلومتر است. بوی سوختگی لنت، صدای سوت در زمان ترمزگیری، صدای سایش و خوردگی در زمان ترمزگیری، کشیده شدن خودرو به یک سمت در زمان ترمز، احساس ضربان یا لرزش در فرمان یا پدال خودرو از جمله نشانه‌های زمان تعویض لنت ترمز خودرو محسوب می‌شود.

قیمت لوازم یدکی هایما S7

اغلب اوقات، لنت ترمز اصلی هر خودرو را کمپانی مربوطه بر اساس ویژگی و مدل هر خودرو طراحی و به بازار عرضه می‌کند. این لنت‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و البته نسبت به موارد مشابه، گران‌تر هستند.

قیمت لوازم یدکی هایما S7 و دیگر خودروهای چینی به دلیل وجود نمونه‌های تقلبی زیاد در بازه قیمتی بسیار متغیری به بازار عرضه می‌شود. بنابراین، شناخت برندهای معتبر و با کیفیت لنت ترمز به امنیت و خودرو و سرنشینان آن کمک بسیاری خواهد کرد.

نکته مهمی که خریداران در هنگام خرید لنت ترمز این خودرو باید به آن توجه داشته باشند این است که لنت جلو و عقب هایما S7 در نسخه توربو و معمولی، تفاوتی با یکدیگر ندارند. بنابراین، قیمت لنت ترمز نسخه توربو و معمولی این خودرو مشابه یکدیگر است.

به دلیل وجود احتمال تقلب و کلاهبرداری توصیه می‌شود که برای خرید لوازم یدکی خودرو به یک فروشگاه معتبر مراجعه شود.

مجموعه یدک یار معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو در سطح کشور است که قطعات اورجینال را با ضمانت اصالت کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رساند. قیمت لوازم یدکی هایما S7 از مجموعه یدک یار در جدول زیر قابل مشاهده و مقایسه است؛

منبع: یدک یار، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

انتهای پیام

مرتبط با : یدک یار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز