قیمت پراید دوباره اوج گرفت

قیمت پراید که همیشه جزو خودروهای پرطرفدار بازار است در هفته گذشته حدود ۵ میلیون تومان گران تر شده است.

به گزارش کاماپرس، فعالان بازار خودرو معتقدند با اینکه نوسان قیمت دلار خیلی جریان ساز نبوده، اما همین که چند بار در هفته رشد و افت قیمت داشته باعث افزایش سردرگمی در بازار خودرو شده است.

همین موضوع باعث شده قیمت برخی از خودروها روند صعودی داشته باشند و در مقابل برخی دیگر ارزان تر شوند. از طرف دیگر با توجه به افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال، مثل همیشه قیمت یعضی از خودروهای پرطرفدار بازار گران تر شده است.

مثلا در هفته گذشته قیمت انواع پراید در بازار حدود ۱ تا ۵ میلیون تومان افزایش داشته است. رصد بازار نشان می دهد قیمت پراید 111 رشدی ۲ میلیون تومانی داشت و قیمت آن در بازار به 128 میلیون تومان رسیده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

قیمت پراید ۱۳۱ هم از ابتدای هفته تاکنون گران ترشده و این خودرو از ۱۱۰ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۱۱۲ میلیون تومان رسیده است.
اما پراید ۱۳۲ در یک هفته افزایش قیمت چشمگیری داشته است. این خودرو اول هفته با قیمت ۱۱۲ میلیون تومان خرید و فروش می شد، اما حالا قیمت آن در بازار خودرو حدود ۱۱۷ میلیون تومان است.

سمند LXو تیبا ۲ در بازار چند؟

رصد بازار نشان می دهد، سمند LX با موتور EF7 بالاترین رشد قیمت را در هفته گذشته به نام خود ثبت کرده تا با رشد قیمت سه میلیونی در بازار با قیمت 199 میلیون تومان معامله شود. قیمت سمند LX هم از رشد قیمت بی نصیب نبود و با رشد یک میلیونی با قیمت 176 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

با اینکه قیمت تیبا صندوقدار در هفته گذشته حدود یک میلیون تومان ارزان شده است، اما تیبا دو رشد یک تا دو میلیون تومانی را تجربه کرده است. تیبا ۲ در حال حاضر با قیمت ۱۲۹ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز