ریزش ۵ تا ۱۰ میلیونی پژو ۲۰۶ و سمند

با اینکه قیمت خودروهای پرطرفدار مثل پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ، تیبا و پراید در اول هفته با افزایش همراه بود، اما رصد بازار نشان می دهد قیمت بعضی از این خودروها در یکی دو روز گذشته بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان کمتر شده است.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کردند افزایش قیمت خودرو که در اول هفته اتفاق افتاد، تا روزهای آخر هفته هم ادامه پیدا می کند، اما قیمت های امروز بازار خودرو نشان می دهد، پیش بینی ها همیشه درست از آب در نمی آید.

رصد بازار نشان می دهد قیمت همه محصولات خانواده پژو حدود یک تا ۱۰ میلیون تومان کمتر شده است. این کاهش قیمت در خانواده سمند هم اتفاق افتاده است و بین ۳ تا ۵ میلیون تومان قیمتها ارزان تر شده است.

پژو ۲۰۶ تیپ دو در بازار چند؟

قیمت پژو ۲۰۶ در حال حاضر حدود ۱۹۲ تا ۱۹۴ میلیون تومان است. این خودرو در اوایل اسفند ماه با قیمت ۲۰۱ تا ۲۰۳ میلیون تومان خرید و فروش می شد.
قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم حدود ۵ میلیون تومان از اوایل ماه کمتر شده است.  این خودرو امروز با قیمت ۲۵۷ میلیون تومان در بازار خودرو قیمت گذاری شد.

آریاک سفر

پژو پارس سال هم حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نسبت به اول ماه کاهش قیمت داشته است. این خودرو اوایل اسفند ماه با قیمت ۲۱۹ میلیون تومان فروخته می شد، اما حالا ۲۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک هم نسبت به روزهای اول اسفند ماه حدود ۱۰ میلیون تومان ارزان تر شده است. این خودرو اول اسفند ماه با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان معامله می شد.

سمند سورن در بازار چند؟
قیمت انواع سمند در بازار خودرو از ابتدای هفته تاکنون حدود ۳ تا ۵ میلیون تومان ارزان تر شده است. سمند سورن امروز با قیمت ۲۲۴ میلیون تومان معامله شد، این خودرو ۹ اسفند ماه حدود ۲۲۹ میلیون تومان قیمت داشت.

قیمت سمند ال ایکس هم حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزان تر شده است،‌این خودرو در حال حاضر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز