قیمت ورق اکسین اهواز را از کجا استعلام بگیریم؟

کارخانه‌های مختلفی در کشور در زمینه تولید انواع ورق فولادی با کیفیت فعالیت می‌کنند تا این ماده اولیه مورد استفاده در صنایع مختلف را به دست صنعتگران ایرانی برسانند. شرکت‌های اصلی تولیدکننده این محصول در استان‌های اصفهان، خوزستان و گیلان مستقر هستند و در میان این کارخانه‌ها، شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته تولید، ورق‌های باکیفیتی را روانه بازار می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی محصولات تولیدی این شرکت و نحوه استعلام قیمت ورق اکسین اهواز پرداخته است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان

شرکت فولاد اکسین خوزستان که محصولات تولیدی خود را با برند اکسین اهواز روانه بازار می‌کند در سال 1388 در شهر اهواز به بهره‌برداری رسید. این شرکت دومین شرکت تولید‌کننده ورق در ایران محسوب می‌شود و از نظر کیفیت و به روز بودن خط تولید در رتبه نخست تولیدکنندگان ورق سیاه قرار دارد. به روز بودن خط تولید باعث ارتقای کیفیت محصول و خوشنامی این برند شده است.

تولیدات این شرکت هم‌اکنون از مرز تولید 650 هزار تن در سال گذشته است تا بدین ترتیب بخشی از نیاز صنایع کشور به این محصولا استراتژیک را رفع شود.

شرکت فولاد اکسین خوزستان

راز آسمان پایتخت

ورق سیاه، محصول اصلی اکسین اهواز

روش تولید این کارخانه از نوع نورد گرم است و بیشتر محصولات آن را ورق سیاه تشکیل می‌دهد. ورق سیاه پرکاربردترین ورق در بین ورق‌های متنوع فولادی به شمار می‌رود و علاوه بر اینکه ماده اولیه تولید محصولاتی چون قوطی، لوله و پروفیل محسوب می‌شود، می‌تواند به صورت خام در صنایع مهم، حساس و راهبردی کشور نیز مورد استفاده قرار گیرد.

از کاربردهای این ورق می‌توان به استفاده در صنایع ساخت و ساز، اتاق سازی کامیون، ساخت تجهیزات نظامی، ساخت جرثقیل سقفی، ساخت مخازن ذخیره اشاره کرد.

قیمت ورق اکسین اهواز نسبت به فولاد مبارکه پایین‌تر است و به همین دلیل مشتریان بیشتری که خواهان خرید ورق سیاه با کیفیت و مقرون به صرفه هستند، اغلب به سمت محصولات فولاد اکسین اهواز جذب می‌شوند.

تنوع بالا در اندازه و ضخامت ورق اکسین اهواز

ورق‌های اکسین اهواز علاوه بر کیفیت از تنوع بسیار خوبی در زمینه ضخامت و ابعاد نیز برخوردارند. تولید ورق سیاه از ضخامت 8 تا 100 میلی متر و در طول 6 متر و عرض 2 متر در این کارخانه انجام می‌شود. چنین تنوع بالایی باعث تنوع مشتریان این کارخانه نیز شده است.

این ورق‌ها در بازار به دو صورت رول و شیت به فروش می‌رسند و قیمت ورق اکسین اهواز بسته به نوع تولید، ضخامت و ابعاد تعیین می‌شود. مشتری می‌تواند در زمان خرید، ضمن تعیین ضخامت مورد نیاز، درخواست برش رول‌های ورق سیاه به اندازه دلخواه خود را داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود که خریدار در تولید محصولات خود، زحمت کمتری را برای برش این محصول متحمل شود.

ورق اکسین اهواز- کاماپرس

اهمیت استعلام قیمت ورق اکسین اهواز قبل از خرید

به دلیل اینکه ورق سیاه ماده اولیه بسیاری دیگر از محصولات است، قیمت ورق اکسین اهواز  می‌تواند روی قیمت تمام شده سایر محصولات تاثیر مستقیم بگذارد. بر همین اساس، بیشتر خریداران نسبت به استعلام روزانه قیمت ورق اکسین اهواز در بازار اقدام می‌کنند تا ورق سیاه مورد نظر خود را با قیمت پایین‌تری خریداری کنند.

بهترین روش استعلام روزانه قیمت ورق اکسین اهواز، استفاده از سایت‌های فروش آنلاین این محصول مانند «بازرگانی آیرومارت» است. در آیرومارت امکان مشاهده سابقه نمودار قیمتی مقاطع فولادی در روزهای گذشته وجود دارد تا مشتری بتواند با تحلیل قیمتی، بهترین زمان را برای خرید ورق مورد نیاز خود تعیین کند.

ورق سیاه

استعلام لحظه‌ای قیمت ورق اکسین اهواز در سایت «آیرومارت»

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با برند تجاری «آیرومارت» بیش از سه دهه است که در بازار آهن آلات فعالیت دارد و با برخورداری از زیرساخت‌های لازم از جمله انباری به مساحت ده هزار متر مربع در شورآباد تهران، آماده ارسال سریع انواع مقاطع فولادی به سراسر کشور است. این شرکت زمینه خرید آنلاین محصولاتی چون میلگرد، تیرآهن، لوله، پروفیل و سایر مقاطع فولادی را فراهم کرده است.

ارائه مشاوره، استعلام آنلاین قیمت، تضمین کیفیت محصولات خریداری‌شده و فروش آهن آلات به روش اعتبار اسنادی (ال سی) از دیگر خدمات آیرومارت به شمار می‌روند. این شرکت با شعار «یک کلیک تا خرید آهن» هدف خود را فراهم آوردن قابلیت خرید بسیار آسان محصولات فولادی در کمترین زمان ممکن قرار داده است.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین آهن آلات می‌توانید به سایت آیرومارت به آدرس iromart.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02145306 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : آیرومارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز