قیمت وانت نیسان و 5 مدل وانت کارکرده دیگر در بازار چند؟

لست سکند

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حکایت از آن دارد که متقاضیان خرید وانت در صورتی که بودجه‌شان به خرید وانت صفرکیلومتر نرسد برای خرید وانت های کاکرده گزینه های متعددی دارند و با پرداخت 90 تا 226 میلیون می توانند خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو در سال جدید هنوز رنگ رونق را به خود ندیده است. افرادی که خرید انواع خودروی های وانت بار که مناسب کسب وکار هستند را در سال قبل به تعویق انداختند و تصور می کردند در سال جدید قیمت خودرو تحت تاثیر گشایش در تحریم ها و کاهش نرخ ارز، ارزان خواهد شد تا اینجای کار زیان کرده اند چرا که قیمت انواع وانت بار نه تنها در سال 1400 کاهش نداشته بلکه اندکی هم افزایش داشته است.

این افزایش هم شامل وانت های صفرکیلومتر مدل 1400 است و هم شامل وانت های صفر کیلومتر مدل سال قبل. البته این گزارش به بررسی قیمت وانت های صفرکیلومتر اختصاص ندارد و در ادامه به مرور قیمت چند مدل وانت کارکرده و به اصطلاح دست دوم می پردازیم.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

وانت نیسان دیزلی دست دوم در بازار چند؟

راز آسمان پایتخت

در بازار خودرو وانت زامیاد بنزینی مدل 98 یا همان وانت نیسان آبی با وضعیت موتوری و ظاهر خوب را می توان به قیمت 226 میلیون تومان خریداری کرد. وانت نیسان دیزلی با مدل 1389 را که فروشنده مدعی تازه تعمیر بودن آن است را نیز می توان به قیمت 138 میلیون تومان خرید.

وانت پیکان که در سال های پایانی تولید خود را عنوان وانت باردو تولید می شد با مدل 86 و به صورت دوگانه سوز در بازار به قیمت 50 میلیون تومان قابل خریداری است. مدل بنزینی همین وانت را با همین مدل می توان 44 میلیون خریداری کرد. این وانت ها تا مدتها در باربری شهری حرف اول را می زدند اما چند سالی است که تولیدشان متوقف شده و جای خود را به وانت آریسان داده اند که قیمت بالای 200 میلیونی صفر کیلومتر آنها در بازار صدای همه متقاضیان وانت را درآورده است.

اگر پول خرید وانت آریسان صفرکیلومتر را ندارید می توانید مدل 96 این وانت را به قیمت 116 میلیون تومان خریداری کنید. البته توجه داشته باشید وانت آریسان استهلاک بالایی دارد و به خرج افتادن یک وانت آریسان مدل 96 هیچ بعید نیست.

به عنوان حسن ختام این گزارش بد نیست به این نکته اشاره کنیم که وانت پراید مدل پائین هم در بازار مشتری فراوانی دارد و مثلا مدل 95 سفیدرنگ آن را می توان به قیمت 90 میلیون تومان خریداری کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : زامیادسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز