قیمت هتل های کیش 7 شهریور 1401 / اقامت در هتل های کیش در تابستان ارزان تر است؟

کیش، یک جزیره توریستی در ایران است که سالیانه گردشگران بسیاری را برای لذت بردن از سواحل خلیج فارس به خود جذب می‌کند. از این رو، تورها و هتل‌ های کیش همواره قابل توجه بوده‌اند و هزینه سفر به آنجا سوال بسیاری از افراد است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هزینه سفر به کیش در فصول مختلف سال متفاوت است. این هزینه به قیمت تورها و اقامت در هتل‌ها باز می‌گردد که در زمان‌های مختلف تغییر می‌کنند، اما آنچه روشن است این است که در تابستان سفر به کیش ارزان تر است.

از آنجا که در ماه‌های دی، بهمن و اسفند، جزیره کیش در بهترین شرایط آب و هوایی به سر می‌برد، افزایش میزان تقاضا برای بلیط، هتل، تفریحات دریایی و… باعث شده است تا فصل زمستان گران‌ترین فصل سفر به کیش باشد، اما در تابستان هزینه سفر به کیش به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد. همچنین جشنواره تابستانی کیش که معمولا در تیر و مرداد برگزار می‌شود، اقامت تفریحی در کیش را با تخفیف و کاهش هزینه‌ها همراه می‌کند.

گفتنی است که کاهش هزینه سفر به کیش در تابستان، به معنای کم شدن کیفیت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها نیست، بلکه آن‌ها همان امکانات را تنها درمحیطی گرم‌تر ارائه می‌دهند. در ادامه این مطلب، سه هتل محبوب کیش معرفی خواهند شد؛

راز آسمان پایتخت

1. هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش را می‌توان با نام اولین هتل دریایی خاور میانه شناخت، بته جقه‌ای که روی خلیج فارس نقش بسته است! احداث هتل ترنج در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی، در سال 1392 شروع شد و این هتل در سال 1394 به بهره‌برداری رسید. اتاق‌های این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه‌ای بر روی آب هستند و نمای رویائی از دریا را به نمایش می‌گذارند. هتل دریایی ترنج کیش دارای 100 ویلا و پنج سوئیت است که توسط مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل شده‌اند.

2. هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا، مناسب کسانی است که برای استراحت و رفع خستگی از دنیای پردود و آهن به دریا سفر می‌کنند. این هتل پنج ستاره در سال ۱۳۹۰ و در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار ساخته شد، به گونه‌ای که در دو طرف آن ساحل دریای خلیج فارس قرار دارد! نگاه از بالا به هتل مارینا، ان را به شکل یک علامت مثبت نشان می‌دهد که ساختمانی در مرکز دارد و اتاق‌ها در چهار جهت گسترده شده‌اند. این هتل در دو طبقه ساخته شده و دارای ۱۸۶ اتاق و سوئیت است. معماری منحصر بفرد مارینا باعث شده است تا اطراف آن را فضای سبز با انواع گونه‌های گیاهی و آب‌نماهای زیبا پوشانده شود.

3. هتل داریوش کیش

اقامت در هتل داریوش، تنها سفر به کیش نیست، بلکه سفر به گذشته است؛ سفر به سرزمین هخامنشیان! این هتل پنج ستاره، دارای معماری مشابه تخت جمشید است و به دلیل همین معماری زیبا، خود به یکی از جذابیت‌های گردشگری کیش تبدیل شده است. هتل داریوش در سال ۱۳۸۲ در زمینی به وسعت ۱۲۳ هزار مترمربع و در ۳ طبقه و رو به دریا ساخته شد. این هتل موزه دارای ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کابانا با چشم‌انداز دریا و باغ است.

حالا که اقامت در این هتل‌ها در تابستان، ارزان شده است، رزرو آن‌ها از ایران هتل آنلاین نیز مزایایی دارد و آن را با تخفیف بیشتری همراه می‌کند. در ادامه این مطلب قیمت یک شب اقامت در بهترین هتل های کیش قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز