قیمت صفر و کارکرده پژو ۲۰۶ تیپ ۲ چند؟ ۱۳ شهریور

پژو206-کاماپرس
لست سکند

پژو ۲۰۶ تیپ۲ یکی از خودروهای پرطرفدار بازار خودروی ایران است. با وجود اینکه مدت زیادی از اولین واردات این‌ خودرو به بازار خودرو می‌گذرد اما هم‌چنان پژو ۲۰۶ تیپ۲ در لیست پرفروش‌ترین خودروهای ایران است.

روزها در حال سپری شدن هستند و پژو ۲۰۶ در همه مدل‌ها و تیپ‌های خود ثبات قیمت دارد. یک هفته از آخرین تغییرات قیمت پژوهای ۲۰۶ می‌گذرد.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده و نو می‌پردازد؛

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ یک هفته است که قیمت خود را روی  ۲۹۷ میلیون تومان نگه‌داشته است. هم‌چنین قیمت دیگر تیپ پژو ۲۰۶ یعنی تیپ۵ مدل ۱۴۰۱ نیز در بازار ۳۵۵ میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر علاوه بر مدل ۱۴۰۱ در مدل های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار خودرو وجود دارد. خریداران می‌توانند با پول کم‌تر پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر را در این مدل‌ها خریداری کنند.

راز آسمان پایتخت

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۸۶ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۳۹۹ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۷۶ تومان برای خریداران در دسترس است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

می‌توان به جرات گفت که  مهم‌ترین عامل برای خرید خودرو در جامعه ایران، قیمت خودروها و میزان بودجه خریداران است. با توجه به گرانی‌ها و محدودیت بودجه، خریداران در سال‌های اخیر اغلب خرید خودروی کارکرده را به مدل‌های صفر ترجیح داده‌اند. به همین دلیل است که بازار معامله خودروهای کارکرده بسیار پررونق شده است.

با توجه به میزان آگهی‌های موجود در سایت‌های خرید و فروش خودرو می‌توان به‌راحتی مشاهده کرد که پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده طرفداران بسیاری دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۴۰۰ با ۹ هزار کیلومتر کارکرد ۲۷۲ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده‌است. صاحب خودرو در توضیحات فروش عنوان کرده است‌ که خودرو بدون خط و خش است. هم‌چنین از نظر فنی نیز  کاملا سالم است.

دیگر خودروی آگهی شده برای فروش،پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۵ با ۲۵۰ هزار کیلومتر کارکرد است که با قیمت ۱۲۹ میلیون تومان قابل خریداری است. صاحب این خودرو لوازم مانیتور اندروید و دوربین دنده‌عقب را به‌قیمت ۱۰ میلیون تومان روی خودرو نصب کرده است و بیان کرده که در مبلغ خودرو حساب نکرده است.

دیگر خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۳ با ۱۵۰ هزار کیلومتر کارکرد را ۱۲۳ میلیون تومان برای فروش گذاشته‌اند. ازجمله ویژگی‌های این خودرو این است که دارای معاینه فنی، یک‌سال بیمه و تخفیف بیمه‌ است. هم‌چنین موتور خودرو سالم است و لاستیک‌ها ۹۰ درصد

هستند.

هم‌چنین کسانی که بودجه زیر ۱۰۰ میلیون تومان دارند هم می‌توانند در آگهی‌های فروش پژو ۲۰۶ تیپ۲ را خریداری کنند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۲ با ۴۰۰ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار ۸۹ میلیون تومان است. خودرو دارای شیشه‌‌های دودی و لاستیک‌های نو است.

نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز