قیمت روز گوشی شیائومی 31 مرداد 1401/ باریکترین و سبکترین گوشی تاشوی جهان را بشناسید!

شیائومی میکس فولد 2، جدیدترین محصول شیائومی است که چند روز گذشته این شرکت در مراسم خود از آن رونمایی کرد. در تاریخ 25 مردادماه، فروش رسمی این گوشی هوشمند تاشو در چین آغاز شد و شیائومی اعلام کرد که در عرض ۵ دقیقه، همه موجودی این گوشی تاشو به پایان رسیده است! این شرکت با رونمایی Mix Fold 2 توانسته رکورد تولید باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو جهان را به نام خود ثبت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوشی تاشو جدید شیائومی از نمایشگر اصلی 8 اینچی OLED با وضوح 2K و نمایشگر بیرونی 6.56 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس بهره می­برد. این دستگاه تنها 11.2 میلی متر ضخامت و 262 گرم وزن دارد و تقریبا به نازکی آیفون 13 پرومکس است! به علاوه این شرکت سعی کرده تا لولای گوشی را نسبت به رقبای خود بهبود ببخشد و خط تای آن بسیار باریک­تر شده است.

میکس فولد 2 دارای چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است و با حافظه­های داخلی 256، 512 و 1 ترابایت روانه بازار شده است. شیائومی در دوربین این گوشی هم کم نگذاشته و میکس فولد 2 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است. این شرکت یک باتری 4500 میلی آمپر ساعت به همراه شارژ سریع 67 واتی برای گوشی جدید تاشوی خود در نظر گرفته است. هم­اکنون Mix Fold 2 با قیمت 8 هزار و 999 یوان روانه بازار شده است.

راز آسمان پایتخت

می­‌توانید قیمت این گوشی و برخی دیگر از محصولات شیائومی را در جدول زیر مشاهده فرمایید؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز