قیمت روز مانیتور 2 شهریور 1401 / راهنمای خرید مانیتور ارزان قیمت و باکیفیت

مانیتور یکی از مهم‌ترین اجزای کامیپوترهای شخصی است؛ چرا که کاربران تمام فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده از سوی کامپیوتر را از طریق مانیتور تجربه می‌کنند. خرید مانیتور ارزان قیمت کار چندان ساده‌ای نیست و معمولا خرید مانیتوری که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت مطلوبی داشته باشد، می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مانیتور، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افزایش قیمت‌ها در بازار کالاهای دیجیتال خرید مانیتور ارزان قیمت را که در عین حال از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، با چالش رو‌ به رو کرده است؛ بنابراین در هنگام خرید بهتر است به ویژگی‌های موردنظر خود از مانیتور و همچنین برند آن توجه کنید. مانیتورهای یونیوو یکی از انواع باکیفیت این محصول در بازار است که از قیمت مناسبی برخوردار است.

نکات مهم در هنگام خرید مانیتور ارزان قیمت

در هنگام خرید مانیتور باید ویژگی‌های هر محصول را متناسب با نیازها و نوع کاربری خود از مانیتور بررسی کنید. به عنوان مثال برای کارهای گرافیکی، تدوین ویدیو، گیم و مانند آن، نیاز به مانیتوری با رزولوشن و نرخ به روز رسانی بالا دارید. ضمن این‌که برای انجام این امور به پنل IPS بهترین گزینه است؛ در حالی که اگر به دنبال کاربری عمومی از مانیتور باشید، پنل TN نیز نیازهای شما را برآورده می‌کند. سایر نکاتی که در حین خرید مانیتور باید بررسی کنید شامل سایز صفحه نمایش، تعداد و نوع پورت‌های ارتباطی، نسبت کنتراست و سرعت واکنش است.

مانیتور یونیوو

برند یونیوو یکی از برندهای ایرانی معتبر و قابل اطمینان در تولید کالاهای دیجیتال از جمله انواع مانیتور است؛ محصولات این برند علاوه بر کیفیت بسیار خوب و عالی، دارای قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای هستند.

راز آسمان پایتخت

مانیتور 24 اینچ یونیوو مدل UM2421

مانیتور 24 اینچ یونیوو گزینه مناسبی برای استفاده‌های طولانی مدت مانند گیم یا انجام کارهای گرافیکی است. این محصول با رزولوشن فول اچ دی و نرخ به روز رسانی 75 هرتز طراحی و عرضه شده است. میزان روشنایی در صفحه نمایش این مانیتور 300-250 نیت بوده و سرعت پاسخگویی در آن 5 میلی ثانیه است. قیمت این محصول در حال حاضر 4 میلیون و 789 هزار تومان است؛ این قیمت در مقایسه با ویژگی‌ها و امکانات این مانتیور بسیار مناسب است. بنابراین اگر به دنبال خرید مانیتور ارزان با کیفیت بالا، محصولات یونیوو گزینه مناسبی برای شما است. قیمت مانیتورها و سایر محصولات این برند در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : بهین تکنولوژی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز