قیمت روز تتر/ سود 850 میلیون دلاری استیبل کوین معروف

قیمت روز تتر-کاماپرس

استیبل کوین محبوب تتر بر اساس گزارش‌های اخیر این شرکت در سه ماهه دوم سال 2023 نزدیک به حدود 850 میلیون دلار سود خالص کسب کرده و به این ترتیب ذخایر مازاد تتر از 2.44 میلیارد دلار به 3.3 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، بنا بر سخنان سخنگوی شرکت تتر در گفتگو با Decrypt، این 850 میلیون دلار سود، نشان‌دهنده سود انباشته این سه ماهه است که به پایداری و تقویت تتر کمک می‌کند. قیمت روز تتر در حال حاضر با احتساب تومان، در حدود 50 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. با توجه به تحلیل تکنیکال قیمت روز تتر ، این رقم در چند روز آتی به حدود 50 هزار و 400 تومان خواهد رسید. کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت روز تتر و ارزش این استیبل کوین محبوب در بازار می‌پردازد.

قیمت روز تتر چقدر است؟

در حال حاضر، تتر بزرگ‌ترین استیل کوین جهان از نظر ارزش بازاری است که با ارزشی در حدود 83 میلیارد دلار، در رتبه سوم بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. ارز دیجیتال تتر با نماد USDT به‌عنوان یک استیبل کوین مشهور با پشتوانه دلار آمریکا است و قیمت روز تتر همواره با یک دلار آمریکا برابر است. حجم مبادلات روزانه آن در حدود 10.16 میلیارد دلار برآورد شده است.

صفر تا صد آخرین گزارش تتر از سود خالص آن

شرکت تتر از سال 2017 تاکنون نزدیک به 14 گزارش در مورد میزان سود خالص و ذخایر خود منتشر کرده است. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در خصوص ذخایر ارزی این شرکت و گواهی صادره از سوی شرکت حسابداری(BDO) در بلژیک، سود عملیاتی تتر در بین ماه‌های آوریل تا ژوئن 2023( اردیبهشت تا تیر ماه سال جاری) از مرز یک میلیارد گذشت. این رقم به معنای افزایش 30 درصدی هر چهار ماهه سال نسبت به یکدیگر است.

بنا بر اطلاعات این گزارش، تجمیع سرمایه‌های نقدی و غیر نقدی تتر که توسط خزانه داری ایالات متحده آمریکا پشتیبانی می‌شود به نزدیک 72 میلیارد دلار می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

این گزارش‌ها بنا بر گفته پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، براساس عمل به اصل شفافیت و ایجاد بستری قابل اعتماد و قابل اطمینان برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال تتر صورت منتشر شده است.

تتر-کاماپرس

خرید و فروش تتر با اکس نوین

شرکت سهامی خاص داد و ستد فناوران پارس نوین، مشهور به اکس نوین، نخستین بار در سال 1396 با طراحی دو پلتفرم تمام اتوماتیک برای خرید و فروش رمز ارزها شروع به فعالیت کرد. این مجموعه با بهره‌مندی از تیم متشکل از 30 پرسنل پشتیبانی و نیروهای متخصص در حوزه توسعه فنی و زیرساختی وبسایت و اپلیکیشن خدمات ویژه‌ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

با انتخاب اکس نوین می‌توانید از مزایای پشتیبانی و احراز هویت 24 ساعته، خرید و فروش سریع و آسان در اپلیکیشن اکس نوین، پشتیبانی بیش از 1500 ارز دیجیتال، امنیت بالا، قیمت مناسب و کارمزد منصفانه اشاره کرد. ضمن این‌که ایکس نوین خرید و فروش تتر بر روی 5 شبکه اصلی را پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز