قیمت روز آهن 24 مهر 1402/ ورق گالوانیزه تاراز چه خصوصیاتی دارد؟

آهن ملل اصفهان-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

ورق گالوانیزه یکی از محصولات پر استفاده در صنایع فولادی و همچنین ساخت و ساز است. برندهای مختلفی به تولید این ورق می‌پردازند که از میان آن‌ها ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال متقاضی بیشتری داشته و در بازار پیدا می‌شود. این برند به صورت اختصاصی به تولید ورق گالوانیزه مشغول است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، کارخانه تخصصی تولید ورق گالوانیزه تاراز در زمینه طراحی و تولید انواع این محصول فعالیت خود را آغاز کرد. با گسترش فعالیت این مجموعه، در سال‌های گذشته خط تولید صنایع فولادی نیز در آن احداث شد. این شرکت اولین مجموعه‌ای است که خطوط گالوانیزه پیوسته و گرم را ایجاد کرده و ظرفیت تولید 330 هزار تنی در سال را دارد.

فلزات پایه ورق گالوانیزه تاراز کدام است؟

ورق گالوانیزه تاراز با پوشش آلیاژ فلز در ترکیب با ورق فولاد کربنی به وجود می‌آید. ترکیبات پایه این نوع ورق باعث افزایش مقاومت آن در برابر خوردگی و ضرب دیدگی می‌شود. گذشته از آن، به منظور طول عمر بیشتر این ورق‌ها از آلیاژی به نام گالوالوم نیز استفاده می‌کنند. این پوشش با یک لایه آلیاژ فلز روی بالای ورق فولاد کربنی شکل می‌گیرد.

حدود اندازه و ابعاد ورق گالوانیزه تاراز

ورق‌ گالوانیزه تاراز در قطرهای 508 میلی تا 610 میلی‌متری تولید شده و وزن هر کویل آن از 3.5 تا 20 تن تغییر می‌کند. متقاضیان متناسب با نیاز خود می‌توانند هر یک از این ورق‌ها را در قطر و وزن مناسب سفارش بدهند یا خریداری کنند.

راز آسمان پایتخت

افرادی که برای کسب و کار و فعالیت خود به این نوع ورق گالوانیزه تاراز احتیاج دارند، بهتر است قیمت روز این محصول را در جدول زیر مشاهده کنند؛

https://ahanmelal.com/steel-sheet/galvanized-sheet-price/taraz-galvanized-sheet

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز