قیمت دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مشخص شد

قیمت دنا پلاس توربو آپشنال مشخص شد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگرچه “دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال” از سازمان استاندارد برای تجهیز سیستم کنترل پایداری وقت اضافه گرفته، اما قیمت آن به طرز باور نکردنی به سقف 700 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، اوایل تیرماه امسال برای تولید خودرو در داخل کشور، استانداردهای جدیدی وضع شد. در لیست این استانداردها مواردی مانند سیتم کنترل پایداری یا سنسور نور و باران دیده می‌شد. همین موضوع، حذف برخی خودروها مانند پژوپارس از خط تولید را جدی کرد و منجر به افزایش قیمت خودروهایی مانند دنا پلاس تا مرز 700 میلیون تومان شد.

بیشتر بخوانید:

در واقع آپشن‌های دنا پلاس آپشنال، همان استانداردهای وضع شده توسط سازمان استاندارد است. اما این خودرو به طرز عجیبی از استاندارد کنترل پایداری صرف‌نظر کرده است.

با این حال به نظر می‌رسد که این موضوع موقتی بوده و با توجه به سابقه ایران خودرو، در آینده نزدیک دنا پلاس جدیدی با استفاده از استاندارد کنترل پایداری تولید شده و با قیمت جدید روانه بازار خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

نکته حائز اهمیت این است که ایران خودرو به افرادی که برای خرید دناپلاس معمولی ثبت‌نام کرده‌اند، طی ارسال پیامکی پیشنهاد داده که با واریز وجه اضافی خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال را خریداری کنند.

به گزارش اکو ایران، با وجود اینکه این موضوع اجباری نیست، اما واضح است که اگر متقاضیان برای خرید دنا پلاس اتوماتیک آپشنال اقدام نکنند، باید مدت زمان طولانی‌تری در انتظار دریافت خودروی ثبت‌نامی خود باشند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز