فرصت محدود برای خرید هایما 7X + قیمت

لست سکند

با آغاز طرح‌ فروش خودروهای داخلی به صورت آزاد از طریق سامانه یکپارچه، عرضه 7 خودرو  داخلی از جمله هایما 7X آغاز شد و بر این اساس متقاضیان تا تا چهارشنبه 22 آذر برای خرید این خودرو مهلت دارند.

به گزارش کاماپرس،‌ هایما 7X به عنوان خودروی هفت نفره در کلاس MPV در سایت خراسان گروه صنعتی ایران خودرو  و با 20 درصد ظرفیت داخلی‌سازی تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی هایما 7X

هایما 7X، از دو موتور مختلف استفاده کرده که هردو با گیربکس 6 دنده اتوماتیک کار می‌کند. این شاسی‌بلند هفت نفره با پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی نسل GDI توربوشارژ مجهز شده که 192 اسب‌ بخار قدرت و 293 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین این نیرو از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

راز آسمان پایتخت

 از سایر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به شش کیسه ایمنی هوا، سیستم هشدار یادآور حضور کودک در خودرو، دوربین دید 360 درجه و نظارت بر سرنشینان داخل خودرو، قابلیت فرمان پذیری صوتی برای سرنشینان جلو، سیستم رانندگی خودران، در برقی صندوق عقب و سیستم کمکی پارک اشاره کرد. هایما 7X علاوه بر دارا بودن 12 رادار در اطراف، دارای سیستم کروز کنترل تطبیقی بوده که بین سرعت 30 تا 150 کیلومتر بر ساعت عمل می‌کند.

قیمت هایما 7X

شورای رقابت 3 آبان قیمت کارخانه‌ای هایما 7X را اعلام کرد و بعد از آن شرکت ایران خودرو قیمت نهایی این محصول را مشخص کرد.

گفتنی است در حال حاضر  علاوه بر هایما ایکس 7 ، شش خودروی دیگر نیز از طریق سامانه یکپارچه خودرو عرضه شده است.

متقاضیان می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه نسبت به تهیه این خودروها اقدام کنند.

همچنین بر اساس جدیدترین اطلاعات سامانه یکپارچه خودرو، متقاضیانی که تاکنون ثبت‌نامی در سایت سامانه نداشته و یا در ۴۸ ماهه گذشته در دو شرکت‌ بزرگ خودروساز داخلی و طی ۲۴ ماهه گذشته از بقیه سایر شرکت‌های خودروساز ثبت‌نام و یا صدور فاکتور نداشتند، می‌توانند نسبت به خرید یک محصول از 7 خودرو عرضه شده، اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز