قیمت دلار 1450 تومان ریزش کرد / سقوط دلار به کانال 29 هزار تومان

لست سکند

بر اساس اعلام رسانه ها قیمت دلار امروز سه شنبه 29 مهرماه 1399 با کاهش قابل توجه 1450 تومانی مواجه شده و به کانال 29 هزار تومانی سقوط کرده است.

به گزارش کاماپرس، کاهش قیمت دلار تا حدودی قابل تصور بود اما این که در یک روز قیمت این ارز پرطرفدار 1450 تومان افت کند برای بسیاری از معامله کنندگان بازار ارز قابل پیش بینی نبود و به همین دلیل فضای بازار امروز متزلزل است و امکان ریزش قیمت بیشتر دلار در ادامه روز محتمل می نماید.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز در حالی در بازار غیررسمی ارز پایین آمده و با افت محسوس هزار و ۴۵۰ تومانی به ۲۹,۷۵۰ (بیست و نه هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسیده که این کاهش ۴.۸۸ درصدی در ماه های اخیر بی سابقه بوده است.

تغییرات نرخ سایر ارزهای معتبر

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نیز که یار غار دلار به شمار می رود نسبت به روز قبل ، با ۳۵۳ تومان کاهش، ۸,۲۴۷ (هشت هزار و دویست و چهل و هفت ) تومان نرخ گذاری شد.

راز آسمان پایتخت

جالب این که در بازار امروز نرخ یورو کاهش چندانی نداشت و قیمت یورو نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰ تومان کاهش، ۳۶,۷۰۳ (سی و شش هزار و هفتصد و سه ) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین دلار کانادا با کاهش ۰.۲۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۳,۶۵۲ (بیست و سه هزار و ششصد و پنجاه و دو ) تومان معامله شد. دلار استرالیا، امروز به ۲۱,۲۹۷ (بیست و یک هزار و دویست و نود و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۶.۹۵ درصدی داشته است. قیمت پوند امروز با کاهش ۰.۳۱ درصدی، از ۴۰,۵۴۱ (چهل هزار و پانصد و چهل و یک ) تومان به ۴۰,۴۱۶ (چهل هزار و چهارصد و شانزده ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز