قیمت دلار به کانال 22 هزار تومان برگشت / سکه درجا زد

لست سکند

امروز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه روند ریزشی دلار متوقف شد و اسکناس آمریکایی با افزایش قیمت بیش از 200 تومانی به کانال 22 هزار تومان برگشت. سکه امامی هم در معاملات امروز تغییر قیمت چندانی نداشت.

به گزارش کاماپرس، بازار ارز در حساس ترین زمان ممکن و در حالی که شیب کاهش قیمت طی روزهای اخیر هر روز در حال تند شدن بود از برخی تنش های سیاسی در داخل کشور تاثیر گرفت و امروز دوشنبه جهت این بازار به سمت گرانی تغییر کرد. بلوای فایل صوتی ظریف و حمله راکتی به پایگاه های آمریکا در عراق، تازه ترین دستاویز واسطه ها و دلالان برای دمیدن به تنور افزایش قیمت دلار بودند. به نظر می رسد پس لرزه های انتشار این فایل هنوز تمام نشده و قرار است هر از چندی دامن بازارها را بگیرد!

بنا به اعلام دنیای اقتصاد ، قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز، امروز با حدود 230 تومان افزایش به ۲۲,۲۰۰ (بیست و دو هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۰۳ درصدی داشته است.

نرخ یورو هم در بازار آزاد امروز با افزایش ۱.۰۳ درصدی، از ۲۶,۴۲۱ (بیست و شش هزار و چهارصد و بیست و یک ) تومان به ۲۶,۶۹۷ (بیست و شش هزار و ششصد و نود و هفت ) تومان رسید.

قیمت سکه امامی امروز تغییر چندان محسوسی نداشت و با 10 هزار تومان افزایش به 9,610,000 (نه میلیون و ششصد و ده هزار) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

قیمت طلای 18 عیار هم امروز کمی بالاتر رفت و هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۸۹ درصدی، از ۹۴۰,۱۰۰ (نهصد و چهل هزار و یکصد ) تومان به ۹۴۸,۶۰۰ (نهصد و چهل و هشت هزار و ششصد ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز