قیمت دلار در شیب گرانی قرار گرفت/افزایش 120 تومانی دلار و کاهش سایر ارزهای معتبر

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز پنجشنبه 24 مهرماه 1399 با 120 تومان افزایش مواجه شده و به 38 هزار و 800 تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، در حالی که اوج گیری کرونا نفس تمام بازارها را بند آورده و معاملات در کل بازارها به صورت ملموسی کاهش یافته است واسطه ها و معامله گران بازار غیررسمی ارز امروز موفق شدند تنور گرانی دلار را گرم نگه دارند.

طرفداران افزایش نرخ دلار بیش از هر چیز به انتخاب مجدد ترامپ دل بسته اند و گرچه شواهد موجود بیشتر علیه این نظریه است تا موافق آن، باز هم نمی توان کاندیدای دموکرات ها را پیروز قطعی انتخابات پیش رو دانست و همین تردیدها تکیه گاهی برای بالا رفتن دلار در روزجاری شده است.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز پنجشنبه با 120 تومان افزایش به ۳۱,۸۰۰ (سی و یک هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۷ درصدی داشته است.

این درحالیست که یورو امروز با کاهش ۰.۰۸ درصدی، از ۳۷,۲۳۶ (سی و هفت هزار و دویست و سی و شش ) تومان به ۳۷,۲۰۸ (سی و هفت هزار و دویست و هشت ) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

در بازار امروز سایر ارزهای معتبر نیز برعکس دلار حرکت کردند و  اغلب با کاهش مواجه شدند به نحوی که پوند نسبت به روز قبل ، با ۷۰ تومان کاهش، ۴۱,۲۴۷ (چهل و یک هزار و دویست و چهل و هفت ) تومان نرخ گذاری شد. قیمت دلار کانادا هم با کاهش ۰.۰۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۴,۰۹۸ (بیست و چهار هزار و نود و هشت ) تومان معامله شد.

ضمنا دلار استرالیا امروز با کاهش ۱.۰۳ درصدی، از ۲۲,۹۰۱ (بیست و دو هزار و نهصد و یک ) تومان به ۲۲,۶۶۷ (بیست و دو هزار و ششصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار  ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز