قیمت دلار ثابت ماند

لست سکند

نرخ دلار که در بازار آزاد و صرافی های بانک ها کاهشی شده بود، امروز شنبه (4 مرداد ماه) نسبت به روز کاری قبل(پنج شنبه هفته گذشته)تغییری نکرد و همان 22 هزار و 400 تومان فروخته شد.

به گزارش کاماپرس، از ابتدای سال تاکنون نرخ دلار در مسیر رشد قرار گرفت البته برخی روزها کاهشی شد اما روند کلی آن افزایشی بود تا اینکه به کانال 26 هزار تومان نزدیک شد.
پس از آن و از یکشنبه هفته گذشته قیمت ها مسیری نزولی را در پیش گرفتند و گزارش های میدانی حکایت از آن دارد که امروز نرخ دلار در بازار آزاد تغییری در مقایسه با پنج شنبه هفته گذشته نداشته است و 22 هزار و 400 تومان معامله شده است.
قیمت یورو هم در بازار آزاد 25 هزار تومان و درهم امارات 6 هزار و 180 تومان اعلام شده است.

قیمت دلار در صرافی های بانک ها

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه(4 مردادماه) قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 20 هزار و 300 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 19 هزار و 600 تومان خریداری می‌کنند.
طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر قیمت نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 23 هزار و 300 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 22 هزار و 600 تومان درج شده است.
چند روز پیش بود که علی اصغر سمیعی،رییس اسبق کانون صرافان گفت» اگر کنترل بازار ارز با مدیریت صحیح انجام می شد، حتی با نرخ تورم ۴۰ درصدی، در شرایطی که۱۲۰ روز از سال می‌گذرد، هنوز دلار باید زیر ۲۰ هزار تومان می‌بود.
به گفته او، تا آخر سال هنوز ۲۴۰ روز باقی مانده است و اگر فکری به حال نرخ تورم نشود، طبعا روند صعودی ارز ادامه می‌یابد و اگر نرخ ۴۰ درصدی ملاک ما باشد، ممکن است تا ۲۵ هزار تومان بتوانیم سال را به پایان برسانیم.

راز آسمان پایتخت

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز