قیمت بیت کوین در مدار صعودی حرکت خواهد کرد؟

لست سکند

یکی از تحلیلگران بیت کوین بیان کرده که ساختار کنونی بازار این رمزارز شروع یک روند صعودی را نشان می‌دهد. در صورتی که بیت کوین بتواند محدوده 28 هزار و 400 دلاری را پشت سر بگذارد، امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، اخیرا جیسون پیزینو، تحلیلگر بازار رمزارزها، بیان کرده در صورتی که قیمت بیت کوین بتواند از سطح حساس 28 هزار و 400 دلاری بالا برود، احتمالا در ادامه صعود پرقدرتی خواهد داشت. اکنون فعالان و معامله گران بازار در تلاش هستند تا بیت کوین را به مرز قیمتی مذکور نزدیک کنند. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد و بیت کوین نتواند از محدوده حساس قیمتی عبور کند، احتمال ریزش آن تا مرز 27 هزار و 200 دلاری دور از انتظار نخواهد بود. همچنین اگر بیت کوین قادر به حفظ سطح حمایتی مذکور نباشد، نزول بیشتر آن اتفاق خواهد افتاد و بیشتر از کانال 30 هزار دلاری فاصله خواهد گرفت.

بازار بیت کوین در حال گسترش است

معامله گران و کارشناسان امید زیادی نسبت به صعود بیشتر قیمت بیت کوین دارند. وضعیت بازار این رمزارز نیز صعود آن در بلندمدت را نشان می‌دهد. هم اکنون بازار بیت کوین در حال بالغ‌تر شدن و گسترش بیشتر است. در حال حاضر واگرایی بازار این رمزارز به بیشترین حد خود رسیده و تغییر الگوهای نگهداری به وضوح دیده می‌شود. این قبیل اطلاعات حاکی از آن است که میل به معاملات سفته بازی در بازار بیت کوین به شدت کم شده، زیرا سرمایه گذاران بیشتر این ارز دیجیتال را برای مدت طولانی‌ترین نگهداری می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که مشتریان با وجود نوسانات قیمتی تمایل بیشتری برای نگهداری این ارز دیجیتال پیدا کرده‌اند و کمتر به صورت هیجانی رفتار می‌کنند و مایل هستند تا نتیجه سرمایه گذاری خود را در بلندمدت مشاهده کنند.

چرا سایت ایرانی صرافی برای خرید و نگهداری بیت کوین مناسب است؟

آن دسته از معامله گرانی که مایل به خرید بیت کوین و نگهداری آن در یک کیف پول معتبر هستند باید به درگاه رمزارزی معتبری مراجعه کرده و سپس به معامله بپردازند. ایرانیان نیز با وجود تحریم‌ها و چالش‌های عجیب معامله در بازار رمزارزها امکان خرید و نگهداری بیت کوین را دارند. منتهی باید درگاه مناسب برای این کار را پیدا کرده و سپس خرید و فروش داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

صرافی آی اُ یکی از این درگاه‌های معتبر است که امکان معامله بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. ضمنا مشتریان می‌توانند بیت کوین خریداری شده خود را در کیف پول امن این درگاه نگهداری کنند.

این درگاه با هدف کمک به ایرانیان برای خرید و فروش سریع و مطمئن انواع ارزهای دیجیتال شکل گرفته است. مشتریان این درگاه بعد از ثبت نام و سپری کردن فرآیند احراز هویت امکان خرید و فروش هر نوع ارز دیجیتالی را خواهند داشت. ضمنا در صورت بروز مشکل در جریان فرآیند ثبت نام یا معامله ارزهای دیجیتال تیم پشتیبانی فعال این مجموعه همراه مشتریان خواهد بود و برای رفع مشکل به آن‌ها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز