قیمت اجاره روزانه شورلت کاپتیوا 5 نفره در دبی 16 شهریور 1401/ بدون راننده

لست سکند

رانندگی با یک خودرو لوکس و فول آپشن مانند شورلت کاپتیوا 5 نفره در دبی ، تجربه هیجان‌انگیزی است که با اجاره خودرو، با کمترین هزینه امکان‌پذیر است. اجاره خودرو بهترین گزینه برای تردد راحت و بدون دردسر در سفر به مقاصد شلوغ توریستی مانند دبی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره خودرو لوکس مانند شورلت کاپتیوا در دبی علاوه بر نقش موثر آن در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان، باعث می‌شود تا اگر برای رویداد یا قرار کاری به دبی سفر کرده‌اید، با ظاهری موجه حاضر شوید. اجاره شورلت کاپتیوا نسبت به رده بالا و امکانات آن قیمت بسیار مناسبی دارد. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و قیمت اجاره شورلت کاپتیوا 5 نفره در دبی می‌پردازد.

همه چیز درباره اجاره شورلت کاپتیوا 5 نفره در دبی

اجاره شورلت کاپتیوا 5 نفره در دبی به عنوان یک کراس اوور کامپکت با توجه به امکانات و ظاهر لوکس آن، یکی از خودروهای محبوب به ویژه برای خانواده‌ها است. اجاره مدل 2021 این خودرو از طریق مجموعه سعادت رنت، تنها با یک تماس تلفنی امکان‌پذیر است.

از ویژگی‌های شورلت کاپتیوا 5 نفره می‌توان به کابین جادار، سانروف پانوراما، دی‌لایت‌های LED، نمایشگر هشت اینچی لمسی، سرگرمی با ناوبری، بلوتوث، سیستم صوتی با شش بلندگو، سیستم کمکی شروع حرکت در سراشیبی‌ها، سنسورهای پارک و سیستم کنترل کشش اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

شرایط اجاره شورلت کاپتیوا 5 نفره در دبی

کرایه شورلت کاپتیوا در دبی پس از ارسال مدارک مورد نیاز تکمیل شده و خودرو براساس زمان مندرج در قرارداد، در پارکینگ فرودگاه به مشتری تحویل داده می‌شود. شورلت کاپتیوا اجاره شده در بهترین شرایط فنی و تحت پوشش کامل بیمه بوده و بنزین آن در زمان تحویل از نصف به بالا است.

از جمله شرایط رنت شورلت کاپتیوا در دبی ، داشتن سن حداقل 25 سال به بالا، مدت زمان اجاره حداقل 2 روز و محدودیت 250 کیلومتر روزانه است. هزینه کیلومتر مازاد در هنگام عودت خودرو از مشتری گرفته می‌شود.

مجموعه سعادت رنت شورلت کاپتیوا 5 نفره را بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری اجاره می‌دهد. پرداخت قیمت اجاره و دیپوزیت به دو شکل ریال و درهم، هم در ایران و هم در امارت امکان‌پذیر است.

مدارک لازم برای اجاره شورلت کاپتیوا 5 نفره در دبی

برای کرایه شورلت کاپتیوا در دبی علاوه بر دیپوزیت، مبلغی نیز به عنوان ضمانت گرفته می‌شود، این مبلغ در حدود 11 میلیون و 650 هزار تومان است. سایر مدارک لازم برای رنت این خودرو شامل کپی گواهینامه بین المللی، تصویر ویزا و تصویر پاسپورت است.

قیمت اجاره شورلت کاپتیوا 5 نفره در دبی

اجاره شورلت کاپتیوا در دبی برای مدت زمان 2 تا 8 روز، روزانه 1 میلیون و 943 هزار تومان است. این رقم برای مدت 9 تا 20 روز و بیش از 20 روز، به ترتیب برای هر روز، 1 میلیونو 787 هزار تومان و 1 میلیون و 710 هزار تومان است.

قیمت اجاره خودرو برای دیگر مدل‌ها در دبی و سایر شهرها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز