دارندگان بیت کوین همیشه برنده اند!

لست سکند

طبق پیش بینی‌های معامله گران درباره قیمت بیت کوین، این رمزارز تا محدوده 44 هزار و 125 دلاری بالا رفت. معامله گران بزرگ قبلا گفته بودند که با توجه به اصلاح قیمتی بیت کوین، بار دیگر قیمت این ارز دیجیتال افزایشی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در روزهای گذشته با کاهش قیمتی سریع بیت کوین، شاخص ترس بازار رمزارزها تغییرات زیادی داشت. بسیاری از دارندگان خرد در موقعیت فروشنده قرار گرفتند. اما فعالان بزرگ این بازار، اوضاع فعلی را گذرا توصیف کردند و از بقیه دارندگان ارزهای دیجیتال هم خواستند تا هیجانی رفتار نکنند.

به گفته فعالان، طبق شاخص‌ها و نمودارهای موجود بیت کوین در بلندمدت حتما صعودی خواهد بود. در این خصوص اسکات ملکر، استراتژیست و تحلیلگر معروف بازار ارز دیجیتال، بیان کرده که در نهایت قیمت بیت کوین افزایشی است. چون بیت کوین یک دارایی ضدتورمی در دنیایی تورم زا محسوب می‌شود. هیچ دلیلی برای نزولی ماندن نرخ بیت کوین در بلند مدت وجود ندارد.

راز آسمان پایتخت

قضیه بیت کوین 20 هزار دلاری منتفی است

طی چند روز گذشته خبرهای مبنی بر کاهش قیمت بیت کوین تا مرز 20 هزار و حتی 16 هزار دلاری هم مطرح شد. اما برخی فعالان و تحلیلگران مطرح این حوزه، مثل دیودویو، به این موضوع واکنش نشان دادن و در اظهارات اخیر خود این قضیه را نفی کردند. دیودویو چند ماه قبل از اوج گیری نرخ بیت کوین، این اتفاق را به درستی پیش بینی کرده بود. وی اخیرا در خصوص شرایط کنونی این ارز دیجیتال و کف قیمتی آن هم اظهاراتی را منتشر کرده است.

دویو درباره حداکثر افت قیمتی این ارز دیجیتال در توییتر خود نوشت: در کوتاه مدت امکان رسیدن بیت کوین به نرخ 37 هزار و 500 دلاری وجود دارد و احتمالا سقوط سنگینی در خصوص این این رمزارز اتفاق نخواهد افتاد. وی به این موضوع هم اشاره کرده که مردم مانند اصلاح‌های بقیه بازارها، منتظر قیمت بسیار پایینی هستند که هیچ وقت رخ نمی‌دهد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز