قرعه کشی سایپا ۶۰۰ هزار متقاضی دارد

لست سکند

به گفته قائم مقام فروش سایپا؛ تاکنون بیش از 600 هزار نفر برای دریافت خودرو در قرعه کشی سایپا ثبت نام کرده اند.

به گزارش کاماپرس؛ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده سایپا که از ساعت صبح هفتم خرداد ماه آغاز شده همچنان ادامه دارد. بر اساس این طرح متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۱۴ خرداد با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا و با استفاده از کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت نسبت به ادامه ثبت نام خود با تایید اطلاعات وارد شده در مرحله پیش ثبت نام و انتخاب خودرو و سپس واریز وجه اولیه به میزان ۵۰ درصد قیمت خودروی انتخابی اقدام کنند. در همین راستا یک مقام مسول در سایپا اعلام کرده که تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر برای ۷ محصول این شرکت ثبت نام کرده اند.

الزام اخذ چک برداشته شده است

قائم مقام فروش سایپا با اشاره به آمار ثبت نامی ها در قرعه کشی سایپا گفته است: تاکنون بیش از 600 هزار نفر برای دریافت خودرو ثبت نام کرده اند و مراکز تماس سایپا بصورت 24 ساعته آماده تماس متقاضیان ثبت نام برای اعلام مشکلات احتمالی در روند ثبت نام و دریافت راهنمایی های لازم هستند.

باقری گفته است: در تمامی فروش های فوری قبلی خودروسازان الزام اخذ چک وجود داشت منتهی در این مرحله بر اساس نگرش وزارت صمت این شرط تسهیل شد تا به تناسب اعتمادی که مردم به صنعت خودرو دارند، پاسخ مناسبی نیز دریافت کنند.

راز آسمان پایتخت

کنترل فرآیند ثبت نام

همچنین به نقل از ایلنا؛ مجید باقری قائم‌مقام فروش سایپا در خصوص ثبت نام و قرعه کشی برای تحویل خودرو به مشتریان گفته است: در این مرحله از ثبت نام با محوریت وزارت صمت تمامی نهادهای حاکمیتی به خودروسازان برای احراز صلاحیت متقاضیان کمک می کنند و احراز صلاحیتها بصورت آنلاین انجام می شود.

قائم مقام فروش سایپا ادامه داد: به عنوان نمونه اگر پس از انجام فرآیند ثبت نام، یک کدملی هم متقاضی دریافت خودرو از سایپا و هم ایران خودرو باشد، توسط سامانه های جامع اطلاعاتی شناسایی و بصورت اتوماتیک فقط ثبت نام برای سایپا در سامانه باقی می ماند و ثبت نام ایران خودرو برای این شخص حذف می‌شود.

ویرایش اطلاعات بعد از قرعه کشی

قائم مقام فروش سایپا همچنین تصریح کرد: در این مرحله از ثبت نام امکان ویرایش(کدپستی و شماره حساب و نوع خودرو) را به دلیل احتمال بروز برخی شبهات نداریم و پس از انجام قرعه کشی این امکان وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز