قدرتمندترین شاسی بلند لوکس جهان را بشناسید

لست سکند

شرکت خودروسازی استون مارتین ادعا کرده است جدیدترین و قدرتمندترین شاسی‌بلند لوکس جهان را یکم فوریه، برابر با ۱۲ بهمن، معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از  اتواکسپرس، به نظر می‌رسد این خودرو نسخه‌ای با عملکرد بالا از دی‌بی‌ایکس و دارای 12 سیلندر توسعه‌یافته داخلی این برند از روی موتور 4 لیتری 8 سیلندر مرسدس بنز در نسخه استاندارد دی‌بی 11، دی‌بی‌ایکس جدید استفاده کند.

بر اساس تصاویر جاسوسی، طراحی دی‌بی‌ایکس‌اس تهاجمی‌تر از دی‌بی‌ایکس خواهد بود و جلوپنجره بسیار بزرگ و سیستم توری شکل در جلو قرار دارد. همچنین سپر جلو در اطراف جلوپنجره تغییر شکل داده و قوی‌تر از قبل طراحی شده است به طوری که دریچه هوای عمیق و تک از قسمت جلو و از دو طرف جلوپنجره اصلی رادیاتور بالا می‌رود و دریچه‌های برزرگ برای خنک کردن موتور هستند.

راز آسمان پایتخت

این محصول می‌تواند نسخه تنظیم شده 4 لیتری آام‌جی هشت سیلندر دو توربوشارژ دی‌بی‌ایکس یا 5.2 لیتری 12 سلیندر از همین شرکت باشد. در حال حاضر استورن مارتین 12 سیلندر مشتق شده از آام‌جی با حالت‌های مختلف  600 اسب بخار در دی‌بی 11 تا 715 اسب بخار در دی‌بی‌اس ارائه می‌کند. جایی نیز در میان دی‌بی‌11 آ‌ام‌آر به 630 اسب بخار تجهیز شده است.

موتور 4 لیتری 8 سیلندر 542 اسب بخاری دی‌بی‌ایکس استاندارد نیز توانایی بیشتر شدن قدرت برای خروجی کل قدرت را دارد. البته نصب یک موتور 8 سیلندر قوی‌تر در دی‌بی‌ایکس ساده و ارزان‌تر از 12 سیلندری است.

لازمه به تحقق پیوستن ادعای استون‌مارتین که قدرتمندترین شاسی‌بلند لوکس جهان این خودرو است، بستگی به رقبای دیگر دارد. به عنوان مثال جیپ گرند چروکی ترک هاول 700 اسب بخار یا بیشتر تولید می‌کند ولی قدرتمندترین رقیب، پورشه کاین توربو اس ای هیبرید است که قدرت 671 اسب بخار دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز