قبل از خرید تردمیل دست دوم این مطلب را بخوانید!

تور لحظه آخری-کاماپرس

برخی افراد به دلایل مختلفی قصد خرید تردمیل دست دوم را دارند. اما قبل از خرید تردمیل دست دوم باید نکاتی را در نظر داشت؛ قیمت تردمیل دست دوم در حدود ۵۰ درصد با قیمت تردمیل نو متفاوت است و بسیار طبیعی است که افراد تمایل زیادی به خریدن این دستگاه داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، البته با توجه به مشخصات و بررسی کامل تردمیل می‌توان دستگاهی را پیدا کرد که برای سال‌ها قابل استفاده باشد؛

تردمیل دست دوم قدیمی نخرید!

اولین نکته مهم قبل از خرید تردمیل دست دوم این است که مدت زیادی، از سال ساخت آن نگذشته باشد. دلیل توجه به مسئله سال ساخت این است که لوازم تردمیل دارای استهلاک بالایی هستند و در مرور زمان و با توجه به استفاده باید تعویض شوند.

ضمن اینکه شاید خریداران زیاد به این مسئله توجه نکنند، ولی باید گفت که تعداد صاحبان و افرادی که قبلا از دستگاه استفاده کرده‌اند، بسیار مهم است؛ زیرا هر چه افراد بیشتری از دستگاه استفاده کرده باشند، لوازم مصرفی آن مستهلک تر شده و شاید احتیاج به تعویض داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

محل قرارگیری تردمیل مهم است

عموم افراد بعد از خرید تردمیل نو، قصد فروش تردمیل قدیمی را  می‌کنند، به همین دلیل تردمیل قدیمی را در مکانی دیگر مانند گاراژ، بالکن، زیرزمین اتاق خواب و….. نگهداری می‌کنند. رطوبت، سرما، گرما، باران، برف، نور خورشید و … بر روی کیفیت و ظاهر  دستگاه تاثیر به‌سزایی دارد.

بررسی سلامت تسمه و موتور تردمیل دست دوم

از مهمترین لوازم مصرفی تردمیل تسمه است؛ در زمان خرید از صاحب دستگاه اجازه تست گرفته و توجه داشته باشید در هنگام استفاده از تردمیل تسمه، به سمت چپ یا راست منحرف نشود. همچنین با دست کشیدن بر روی آن، تسمه نباید نرم یا برآمده باشد؛ در واقع تسمه تردمیل باید دو سال یکبار تعویض شود.

همچنین زمانی که فرد روی تردمیل پیاده روی می‌کند، نباید هیچ صدایی از موتور، تسمه و قاب تردمیل شنیده شود. قبل از خرید تردمیل دست دوم ، علاوه بر راه رفتن، دویدن روی آن را نیز امتحان کرده و دوباره صدای موتور قاب و تسمه را چک کنید. هرگونه صدایی که از موتور، تسمه و قاب تردمیل شنیده شود، نشانه وجود مشکل و ایرادی در موتور تردمیل است.

تردمیل باشگاهی برای خانه مناسب نیست

از تردمیل باشگاهی افرادی بیشتر با وزن‌های متفاوت استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل امکان استهلاک و خرابی تردمیل باشگاهی بسیار بیشتر است. حتی برای خرید تردمیل دست دوم باید به برند آن دقت کرد و با توجه به نظر کاربران و استفاده کنندگان تردمیل را خریداری کرد. همچنین بهتر است تردمیل دست دوم دارای گارانتی باشد؛ به این ترتیب می‌توان از کیفیت و سال تولید آن نیز مطلع شد.

در صورتی که تردمیل دست دوم مناسبی پیدا نکردید، می‌توانید نگاهی به قیمت تردمیل‌های ارزان‌تر در فروشگاه اینترنتی ورزشی هایپرجیم بیندازید و با توجه به ارائه مشخصات، قیمت و همچنین تست، دستگاه تردمیل مناسبی را خریداری کنید. مشاوران هایپرجیم به صورت آنلاین پاسخگوی تمامی پرسش های مشتریان خود هستند؛ متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانند به وبسایت رسمی یا صفحات مجازی اینستاگرام، لیندکین، توییتر، فیس بوک و تلگرام این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : جیم لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز