فروش هندوانه با فراری

لست سکند

فروش هندوانه با فراری قطعا همیشه اتفاق نمی‌افتد، شاید به خاطر همین است که همه هندوانه ها در کمتر از یک ساعت فروخته می‌شود.

به گزارش کاماپرس، شاید انتخاب فراری برای فروش هندوانه کمی عجیب باشد، اما نتیجه کار نشان می دهد با یک تیر دو هدف را نشانه گرفته اند. فراری دست ساز هزار دلاری ساخت یک تیم تلویزیونی در ویتنام است که کار خود را با ساخت نسخه های مقوایی از موتورسیکلتها و خودروهای پرطرفدار شروع کرده است.

این تیم در حال حاضر وارد قلمروی ابرخودروها شده است و این فراری را ساخته که دارای قاب فولادی با مقدار زیادی فایبرگلاس و چسب کامپوزیت است. این خودرو از موتور یک پمپ آب استفاده می کند و گفته می شود سرعت نهایی آن ۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

اما نام این فراری با فروش هندوانه بر سر زبانها افتاده است. با اینکه گفته می شود این مدل فراری دست ساز اصلا کپی دقیق و خوبی نیست، ‌اما صندوق جلوی آن گنجایش هندوانه‌های زیادی را دارد.

ویدیویی از فروش هندوانه با فراری سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. وقتی دو هندوانه فروش متوجه می شوند هیچ شانسی برای فروش تمام هندوانه‌های خود ندارند، تصمیم می‌گیرند آن‌ها را در صندوق جلوی این فراری بگذارند و برای فروش آن‌ها به مناطق بالای شهر بروند.

راز آسمان پایتخت

بسته‌بندی همیشه اهمیت زیادی در فروش دارد و فروش هندوانه از داخل صندوق جلوی یک فراری تقلبی بهترین بسته‌بندی ممکن است. گفته می شود این داستان بهانه‌ای برای به نمایش گذاشتن این خودرو است، که بدنه و کابین آن ارتقاء‌ پیدا کرده است و به راحتی در خیابانهای باریک شهر حرکت می کند و صندوق بزرگی دارد که تعداد زیادی هندوانه در آن جای می گیرد.

سازندگان این خودرو معتقدند با پربیننده شدن این ویدیو می توانند فراری های دست ساز زیادی برای استفاده شهری تولید کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز