فروش فوق العاده پژو پارس tu5 و ۲ محصول دیگر ایران خودرو از فردا

لست سکند

اولین مرحله فروش فوق العاده پژو پارس tu5 و دو محصول دیگر ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ از فردا ۸ فروردین ماه شروع می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با اینکه گفته می‌شد در سال ۱۴۰۰ بساط فروشهای فوق العاده و پیش فروش و قرعه کشی برای فروش خودرو برچیده می‌شود، اما خبرها از برگزاری پانزدهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو حکایت می‌کند. این مرحله از فروش فوق العاده از فردا یکشنبه ۸ فروردین ماه شروع می شود و تا چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه ادامه دارد.

شرکت خودروسازی ایران‌خودرو، در این طرح سه محصول پژو پارس TU، ۵ پژو پارس بنزینی و سمند ال.ایکس را عرضه می کند. موعد تحویل این سه خودرو پرطرفدار حداکثر ۹۰ روز است. در این طرح، محدودیت‌های فروش فوق‌العاده مثل سال قبل اجرا می‌شود. همچنین گفته می شود مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه در سالن همایش معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.
شرکت خودروسازی ایران خودرو اعلام کرده هزینه‌ها و الزام‌های قانونی اعلام شده در این طرح بر اساس مصوبه‌های سال گذشته است و با اعلام نرخ جدید در سال ۱۴۰۰، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت این هزینه‌ها خواهد بود.

قیمت پژو پارس tu5 در این طرح چقدر است؟

قیمت قطعی خودرو پژو پارس tu5 برای این طرح از فروش فوق العاده اعلام نشده است، اما در حال حاضر قیمت کارخانه ای این خودرو حدود ۱۸۷ میلیون تومان است. قیمت پژو پارس بنزینی هم حدود ۱۲۱ میلیون تومان و قیمت سمند ال ایکس هم حدود ۱۱۶ میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

اما با توجه به اینکه هر سه ماه یک بار قیمت خودرو افزایش پیدا می کند هنوز مشخص نیست این سه خودرو در این طرح با چه قیمتهایی عرضه می شوند.

متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند از فردا تا یازدهم فروردین‌ماه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز