فروش فوری سورن پلاس دو گانه سوز

لست سکند

ایران خودرو فروش فوری سورن پلاس دو گانه سوز را با دو موعد تحویل یک و سه ماهه به صورت فروش فوری آغاز کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خودرو سورن پلاس دوگانه سوز در جدیدترین طرح ایران خودرو برای سه گروه متقاضی عرضه شده که تا یکشنبه ششم آذرماه نیز ادامه دارد.

قیمت خودرو سورن پلاس دوگانه سوز عرضه شده در فروش فوری

سورن پلاس دو گانه سوز سفید رنگ با موعد تحویل یک ماهه و سورن پلاس دوگانه سوز در رنگ‌های سفید، خاکستری متال، مشکی و آبی کبود با موعد تحویل 90 روزه ارائه شده که متقاضیان برای خرید این خودرو باید مبلغی معادل 281 میلیون و 189 هزار و 400 تومان بپردازند.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است این خودرو برای سه گروه عادی، طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده غیرتاکسی عرضه شده که متقاضیان می‌توانند برای خرید این خودرو به سایت فروش این شرکت مراجعه کنند.

خریداران اصلی این طرح ایران خودرو بر اساس قرعه‌کشی و با حضور مراجع نظارتی برگزیده می‌شوند و برگزیدگان حداکثر سه روز پس از پایان ثبت‌نام اعلام خواهند شد.

انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین، توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت می‌گیرد و در صورت افزایش قیمت الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت خواهد بود.

متقاضیان تا پایان مهلت ثبت‌نام امکان انصراف از طرح را دارند ولی اگر قراردادی انعقاد شود دیگر مشتری به هیچ عنوان حق انصراف نخواهد داشت.

از دیگر محصولات عرضه شده در این طرح می‌توان به پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی همچنین وانت آریسان 2 اشاره کرد که متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح می‌توانند به سایت ایران خودرو مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز