عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی ؛ تخصیص 78 سهم به ارزش 328 هزار تومان به سهامداران

تور لحظه آخری-کاماپرس

در عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی که روز چهارشنبه انجام شد، به هر فرد، 78 سهم با نقدینگی حدود 328 هزار تومان اختصاص یافت.

به گزارش کاماپرس، در آخرین روز کاری بازار بورس، 420میلیون سهم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با نماد معاملاتی بوعلی، معادل 12 درصد سهام این شرکت در بازار دوم بورس تهران عرضه و هر سهم این شرکت 4143 تومان کشف قیمت شد. بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه انجام می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

این میزان سهام در محدوده قیمتی 39 هزار و 360 ریال تا 41هزار و 430ریال برای هر سهم و با سهمیه 200سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شده بود که در نهایت در این عرضه اولیه 4 میلیون و 519 هزار کد معاملاتی شرکت کردند و به هر فرد، 78 سهم با نقدینگی حدود 328 هزار تومان اختصاص یافت.

راز آسمان پایتخت

به گزارش تسنیم، تعداد 420میلیون سهم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در حالی چهار‌شنبه هفته گذشته عرضه اولیه شد که از این تعداد، 315میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 105میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازاربورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا یکی از شرکت های بزرگ پتروشیمی تولید کننده آروماتیک کشور است. گفته می شود چیزی حدود یک چهارم ظرفیت آروماتیک های تولید داخل را پتروشیمی بوعلی سینا تامین می کند.

مرتبط با : پتروشیمی بوعلی سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی ؛ تخصیص 78 سهم به ارزش 328 هزار تومان به سهامداران

  1. رضا گفته:

    به گفته کارشناسان پول از بازارهای موازی (ارز،طلا،مسکن و …) به سمت بازار بورس سرازیر شده است.بازار بورس امن ترین و پرسودترین بازار در بلند مدت است.

  2. رضا گفته:

    پول از بازارهای موازی به سمت بازار بورس سرازیر شده است.بازار بورس امن ترین و پرسودترین بازار در بلند مدت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز