عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی ؛ زمان عرضه و مبلغ مورد نیاز مشخص شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان بورس عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا چهارشنبه 19 آذرماه به روش ثبت سفارش(بوک بیلدینگ) انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، بعد از چند هفته انتظار سرانجام این هفته عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی قطعی شد و این شرکت چهارشنبه 19 آذرماه 1399 به جمع شرکت های بورس اضافه می شود.

در اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا آمده است: به اطلاع کلیه فعالان بازار سرمایه می‌رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۹آذرماه ۱۳۹۹ تعداد ۴۲۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از شرکت سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان پانصد و هشتاد و هفتمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش محصولات شیمیایی گروه و طبقه تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد بوعلی به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

مشخصات عرضه به شرح زیر است:

زمان ورود ثبت سفارش: متعاقباً در روز عرضه اعلام خواهد شد

راز آسمان پایتخت

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی: 200 سهم

سقف قیمت: ۴۱ هزار و ۴۳۰ ریال معادل چهار هزار و صد و چهل و سه تومان

کف قیمت: ۳۹ هزار و ۳۶۰ ریال معادل سه هزار و نهصد و سی و شش تومان

مدیر عرضه: کارگزاری خبرگان سهام

متعهد عرضه: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

متعهد خرید: شرکت تامین سرمایه سپهر سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای شرکت در عرضه اولیه بوعلی چقدر نقدینگی نیاز است؟

با توجه به این که هر کد بورسی در این عرضه می تواند حداکثر 200 سهم در بازه قیمتی 3،936 تا 4،143 تومان معادل 828 هزار و 600 تومان خریداری کند.

با پیش بینی استقبال حدود 4 میلیون و 500 هزار نفری از این عرضه به هر کد حدود 70 سهم تخصیص داده می شود، بنابراین مبلغ لازم برای شرکت در این عرضه حدود 290 هزار تومان برآورد می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس و عرضه های اولیه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : پتروشیمی بوعلی سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی ؛ زمان عرضه و مبلغ مورد نیاز مشخص شد

  1. حامد احمدیان گفته:

    بورس باتلاق سرمایه های مردم هست،مردم ما که خود بنده هم یکی از اونام ،احمقانه وارد این بازار سرمایه شدیم، که توسط خود عوامل و کارشناسان با دستکاری شاخص ها ، باعث ضرر مردم میشن، و دولت دستش تو جیب مردم هست،مردم عزیز همه این وعده ها دلخوشی کاذب هست ، تورابخدا پولهایتان را بگا ندیدن ، من خودم ۶۷ میلیون ضرر هستم و مطمعنم دیگه بورس درد کسی رو دوا نخواهد کرد، این کلاهبرداری دولت هست .

  2. معمولی گفته:

    اون شرکتهای ب قول خودتون بنیادی هنوز قیمتشون اینقدر نشده‌که این عرضه اولیه رو گذاشتید .درضمن شما همان عرضه اولیه های قبلی وسهمای قبلی رو که ب ملت انداختید رو درست کنید‌..ملت هنوز پول خودشون رو بعد از یک سال توبورس در نیاوردن شما براشون کلاه تازه دوختید‌..شما دیگه چ قارتگرایی هستید ‌….

  3. محمود گفته:

    #دارا_یکم خدایا از این همه مکر و حیله بازی اونهم در نظام اسلامی به کی شکایت کنیم که زود به حقمان برسیم مسخره تر از این که نرخ و مبلغ تعداد سهم را در پرتفو دقیق نشان نمی دهند تا نفهمیم روزانه داریم ضرر می کنیم با سهام های عرضه اولیه ۷ تایی فقط صفحه پر تفوی را سبز نشان می دهند تا نفهمیم سهام بزرگ دارند منفی ۵ نشان می دهند و تو این شلوغی عرضه اولیه ها همه رو گیج می کنند چون می دانند سهامدار خرد عالم به بورس نیست..

  4. رضاافشاری گفته:

    دامنه خریدهرکدیاهرسهم راحداقل یک میلیون تومان قرار دهید.تامایه دردسر نشود.منطقی است که ثبت شفارشات باتعلق سهم ۱تا۱.۵ساعت فاصله پیداکند.

  5. رضا گفته:

    اول این عرضه اولیه ها که همه ملت تو ضرر هستند درست کنید مثل ثامید بعد دوباره بندازید به ملت

  6. مهران گفته:

    آقا این چه وضعیه الان تقریبا چهار ماهه پول ما بخاطر سهام پالایش یکم بلوکه شده الانم که هر روز داره منفی میخوره خب این چه کاری بود پولمون بلوکه شده .خب اگه میدونستیم الان با همون قیمت چهار ماه پیش میخریدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز