عرضه اولیه آریاساسول معطل تعیین نرخ

درحالی که یک مقام مسئول در بازار سرمایه زمان عرضه اولیه بعدی در بورس تهران را هفته جاری یا هفته آینده اعلام کرده ، مسئول دیگر  از گیر افتادن عرضه اولیه آریاساسول پشت مانع تعیین نرخ حکایت می کند.

به گزارش کاماپرس؛ همزمان با رونق بازار سرمایه، مسئولان مختلف توسعه این بازار، عرضه اولیه‌های قابل توجهی را وعده دادند. از جمله فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرده بود با برنامه‌ای مدون ترتیبی اتخاذ شود که دست‌کم هفته‌ای یک شرکت بزرگ بخش خصوصی، سهام خود را در بورس عرضه کند. با گذشت 20روز از اولین عرضه اولیه و با وجود اعلام آمادگی برخی نهادها و شرکت‌ها برای حضور در بورس همچنان بورس بازان منتظر عرضه اولیه دیگری در فرابورس هستند.

عرضه اولیه منوط به شفافیت است

در همین راستا علی صحرائی، مدیرعامل بورس تهران به ایسنا گفته که هر زمانی که شرکت‌ها آماده باشند، اطلاعیه عرضه منتشر می‌شود. به گفته او، عرضه اولیه بعدی در بورس تهران یا هفته جاری صورت می‌گیرد  یا هفته آینده اما اسم شرکت مشخص نیست.

راز آسمان پایتخت

افسانه اروجی، معاون بازار فرابورس نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وعده هر آخر هفته یک عرضه اولیه در فرابورس اظهار کرد: فرابورس سال ۱۳۹۹ را با این برنامه آغاز کرد و به آن پایبند است، اما مواردی است که شرکت‌ها باید برطرف کنند. برای مثال نکاتی در هیات پذیرش مطرح می شود و شرکت باید شفاف کند. همچنین باید مواردی را از درج تا عرضه انجام دهد تا آمادگی عرضه اولیه را داشته باشد.

معاون بازار فرابورس درمورد عرضه اولیه آریا ساسول که قرار بود اواخر اردیبهشت صورت گیرد نیز گفت که در آخرین مذاکره‌ای که با این شرکت داشتیم مشخص شد که درگیر نرخ (سهام یا محصول؟) هستند. پیگیر این موضوع هستیم اما مشخص نیست چه زمانی به نتیجه برسد.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاساسول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه آریاساسول معطل تعیین نرخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز