عرضه آخرین محصولات اعلام و اطفاء حریق در شرکت بهنیا

عضو هیئت مدیره شرکت هورسان ایمن بهنیا از عرضه آخرین محصولات این شرکت یعنی تجهیزات و شیرآلات برند “پروفیت بلژیک” با کاربرد در نواحی مرطوب و  سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر برند تسلا خبر داد.

حامد طالب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس ضمن اشاره به پیشینه و سابقه فعالیت این شرکت، عنوان کرد: مجموعه هورسان ایمن بهنیا، شرکتی فنی مهندسی و بازرگانی است که اولویت اول آن محصولات فنی و صنعتی است.

اخذ نمایندگی برندهای معتبر خارجی در حوزه اطفاء حریق

وی با بیان اینکه این شرکت بیشتر با نام بهنیا شناخته شده و حدود 100 نیرو به صورت مستقیم و غیرمستقیم با آن همکاری می‌کنند، ادامه داد: فعالیت این مجموعه از سال 99 در زمینه سیستم‌های اطفاء حریق آغاز شده و هم‌اکنون نمایندگی انحصاری چندین برند داخلی و خارجی را برعهده دارد.

عضو هیئت مدیره بهنیا با بیان اینکه در حوزه واردات محصول چندین برند معتبر خارجی نیز فعال هستیم، در این رابطه به نمایندگی انحصاری برند “ماویلی” ترکیه، برند “جنرال پمپ” اسپانیا، سیستم اطفا فوم kolagom و برند پروفیت بلژیک در زمینه شیرآلات و اتصالات اشاره کرد.

وی همچنین به اخذ نمایندگی برخی از برندهای معتبر داخی در حوزه اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد و گفت: در این رابطه نمایندگی انحصاری برند “تسلا” به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سیستم‌های اعلام حریق در ایران و همچنین شرکت پاک پایرو در زمینه سیستم اطفاء حریق آیروسل را اخذ کرده‌ایم.

راز آسمان پایتخت

طالب نیا با اشاره به اخذ نمایندگی سایر شرکت‌ها، گفت: اخذ نمایندگی شرکت سپهر البرز در تولید کابل‌های صنعتی و ساختمانی و برند تسلوگاز به عنوان تولیدکننده سیستم سنسورها و نشت گاز از دیگر نمونه‌ها است.

معرفی سیستم برتر اطفاء حریق آیروسل

وی در ادامه با اشاره به اخذ نمایندگی فروش سیستم اطفاء حریق”آیروسل” که تنها در 5 کشور جهان تولید می‌شود، ادامه داد: ازآنجاکه در همه مکان‌ها مثل اتاق‌های سرور و بایگانی نمی‌توان از آب برای اطفاء حریق استفاده کرد، لازم است تا از سیستم‌های گازی اطفاء حریق مانند آیروسل استفاده شود. سیستم اطفای حریق آیروسل هنگام فعال شدن، تبدیل به ذرات میکرونی آیروسل شده و با تولید رادیکال‌های آزاد و ایجاد واکنش‌های بین ملکولی، زنجیره آتش را قطع و آن را خاموش می‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه بهنیا جزو محدود شرکت‌های فعال در زمینه طراحی، مشاوره، تامین کالا و اجرای سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق است، گفت: به عبارتی صفر تا صد یک پروژه را برعهده می‌گیریم. در همین رابطه از اعضای شرکت‌های مشاور و ذی‌صلاح سازمان آتش‌نشانی تهران بوده و علاوه بر پروژه‌های ساختمانی در حوزه صنعت نیز فعالیت داریم.

عضو هیئت مدیره شرکت بهنیا همچنین با اشاره به واردات برخی کالاها و قطعات با هدف حفظ و ارتقای کیفیت محصول، اظهار کرد: نوسانات ارز و تعرفه‌های گمرک، هزینه تمام شده محصولات وارداتی را بسیار بالا برده و گاهی واردات توجیه اقتصادی ندارد. با این حال برای برخی از پروژه‌های مهم درنواحی مرطوب مانند جزایر، نواحی شمالی کشور و زیردریایی‌ها ملزم به استفاده از محصولات باکیفیت و خاص خارجی هستیم.

طالب نیا در پایان با اشاره به حضور در نمایشگاه‌های صنعت، ساختمان و HSE، بر لزوم گسترش سبد محصولات و معرفی توانمندی‌های شرکت در بازار به عنوان مهمترین برنامه‌های توسعه‌ای مجموعه تاکید کرد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : شرکت هورسان ایمن بهنیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز