عادل فردوسی پور بازی پرسپولیس، اولسان را گزارش می کند

لست سکند

عادل فردوسی پور بعد از چند ماه دوری امروز بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را گزارش می کند.

به گزارش کاماپرس، عادل فردوسی پور مجری و گزارشگر ورزشی بعد از مدتها حالا بازی امروز پرسپولیس و اولسان کره جنوبی را گزارش می کند. عادل فردوسی پور که به دستور مدیر شبکه سوم سیما کنار گذاشته شده بود، به عنوان گزارشگر اصلی صفحه اینستاگرام ای اف سی فارسی انتخاب شده است.
فردوسی پور به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و برای گزارش بازی فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که از اینستاگرام رسمی AFC به صورت زنده پخش خواهد شد، به قطر سفر کرده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهد از گزارش فردوسی پور برای بازپخش مسابقه یا انتشار بخش هایی از آن در صفحات فارسی خود استفاده کند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز ، ساعت ۱۵:۳۰ بین دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در دوحه قطر برگزار شود.

اینستاگرام بخش فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا به نشانی theafchub_ir قابل دسترسی است و هم اکنون اطلاع رسانی درباره پخش فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت لایو در این صفحه مشاهده می شود.
به گزارش ایسنا، همچنین پخش فصل جدید برنامه «فوتبال ۱۲۰» با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای حمید محمدی، به همراه آیتم‌هایی با صدای فردوسی‌پور هم از شامگاه گذشته در شبکه ورزش آغاز شد.

راز آسمان پایتخت

عادل فردوسی پور صفحه فارسی AFC را میلیونی کرد

بعد از اعلام خبر گزارشگری عاول فردوسی پور در صفحه اینستاگرام فارسی ای اف سی، تعداد دنبال کنندگان صفحه فارسی AFC در اینستاگرام از یک میلیون نفر عبور کرد. در لحظه تنظیم این خبر، این صفحه حدود یک میلیون ۶۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز