عادل فردوسی پور به آنتن صدا و سیما بازگشت

عادل فردوسی پور مجری و گزارشگر ورزشی با برنامه فوتبال ۱۲۰ به آنتن صدا و سیما بر می گردد.

به گزارش کاماپرس، بعد از اختلاف نظر عادل فردوسی پور با مدیر شبکه سوم سیما و کنار گذاشتن او از برنامه پر بیننده نود، طرفداران عادل برنامه فوتبال ۱۲۰ از شبکه ورزش را تماشا می کردند. البته عادل فردوسی پور در این برنامه تهیه کننده بود و طرفدارانش می توانستند صدای او را روی آیتمهای ورزشی بشنوند. با این حال برنامه فوتبال ۱۲۰ که گفته می‌شد جلوی پخش آن را گرفته‌اند، به زودی روی آنتن شبکه ورزش می رود.

در چند روز گذشته شایعات زیادی درباره عدم پخش این برنامه در فضای مجازی پخش شده بود و حالا به نظر می‌رسد علاقه‌مندان به فوتبال خارجی می‌توانند به زودی این برنامه پرطرفدار را تماشا کنند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

صفحه رسمی اینستاگرام برنامه فوتبال اعلام کرده این برنامه با تهیه کنندگی عادل فردوسی‌پور به زودی قرار است از شبکه ورزش پخش شود. همچنین هیچ خبری درباره مجری گری او در این برنامه منتشر نشده است.

آریاک سفر

فردوسی‌پور پس از حذف برنامه نود برنامه و جدایی از شبکه سوم سیما برنامه فوتبال ۱۲۰ را در مقام تهیه‌کننده و برنامه تامینی مجله لیگ قهرمانان اروپا را در مقام تهیه‌کننده و صداپیشه روی آنتن تلویزیون داشته است.

مجله لیگ قهرمانان اروپا یک برنامه ۳۰ دقیقه‌ای است که در ۱۵ سال گذشته به صورت هفتگی از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) منتشر شده و در چند سال اخیر، با تهیه‌کنندگی و صداپیشگی عادل فردوسی‌پور از شبکه ورزش سیما پخش شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز