عادل فردوسی پور دوباره مجری می شود

لست سکند

عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده موفق برنامه نود که به دلیل برخی اختلافات با مدیران شبکه 3 و مسئولان صدا و سیما مدتی از عرضه اجرای برنامه دور مانده بود به زودی دوباره مجری گری یک برنامه را به عهده خواهد گرفت.

به گزارش کاماپرس، با گذشت 2 سال از توقف برنامه پرطرفدار «نود» عادل فردوسی پور – که بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته پرتماشاترین و محبوب ترین برنامه تلویزیونی ایران به شمار می رفت –  خبر رسیده است که این مجری توانمند با یک برنامه اینترنتی به عرصه اجرا  باز می‌گردد.

اجرای هفتگی در یک برنامه اینترنتی

بنا به اعلام انتخاب تهیه کنندگی این برنامه نیز همچون برنامه نود به عهده عادل فردوسی پور خواهد بود و این برنامه قرار است به صورت هفتگی پخش می‌شود. فردوسی پور پس از تعطیلی برنامه «نود» ویژه برنامه «کلاسیکو» را با اجرای پژمان جمشیدی در بستر سامانه‌های VOD تهیه کرد.

بازگشت فردوسی پور به عرصه اجرا خبر خوشی برای طرفداران پرشمار این مجری است چرا که به باور آنها بعد از تعطیلی برنامه 90 ، برنامه های جایگزین نتوانستند توجه و رضایت مخاطبان نود را جلب کنند.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است فردوسی پور در حالی از مجری گری در تلویزیون منع شد که طبق نظرسنجی صورت گرفته توسط صدا و سیما عنوان بهترین مجری برنامه های تلویزیونی را کسب کرد و جایزه ای نیز به همین دلیل دریافت کرد. شنیده ها حکایت از آن داشت که بعد از توقف برنامه نود به فردوسی پور پیشنهاد شده بود مدیریت بخش ورزش شبکه 3 سیما به عهده بگیرد ولی او این پیشنهاد را رد کرده است. همچنین شایعاتی درباره مهاجرت فردوسی پور به خارج و مجری گری در برنامه های شبکه های ماهواره ای به گوش می رسید که این شایعات نیز صحت نداشت و فردوسی پور با وجود کنار گذاشته شدن از اجرا در ایران ماندنی شد.

 

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “عادل فردوسی پور دوباره مجری می شود

  1. امیر گفته:

    حیف که ی چنین شخص محبوب بااین برنامه قشنگ حذف میکنندهر هفته دوشنبه شبها منتظرعادل بودیم ولی از زمانی که رفته هیچ برنامه ای دیگر ندیدم میثاقیان که لحظه به لحظه با آب خوردنش اعصابمون بهم میزنه آقای عبدالهیان با پرحرفیش واقعا حیف عادل که تا 2شب پای تلویزیون میخکوب می‌شدیم حتی برنامه ضبط میکردیم تا اگه خوابمون برد صبح ببینمش حیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز