صعود 80 تومانی دلار در نیمه کانال 25 هزار تومان

بر اساس گزارش رسانه ها نرخ دلار امروز در بازار آزاد دوشنبه اول دی ماه 99 با افزایش 80 تومانی به 25 هزار و 580 تومان رسید و این در حالی بود که یورو در بازار کاهشی بود.

به گزارش کاماپرس، امروز در آغاز فصل زمستان پیش روی دلار در کانال 25 هزار تومانی پرقدرت نبود و برخی معامله گران انتظار داشتند قیمت ها به زیر کانال 25 هزار تومان کاهش یابد که این انتظار حداقل امروز محقق نشد.

پرتاب چند راکت به منطقه سبز بغداد و سفارت آمریکا و تکرار تهدید از سوی آمریکایی ها مبنی بر آمادگی برای تلافی شاید اندک سیگنال افزایشی به بازار ارز داده باشد اما این سیگنال به اندازه ای نبود که بازار را به تکاپوی جدی بیندازد.

یورو دنده معکوس کشید

بر اساس اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۳۱ درصدی، از ۲۵,۵۰۰ (بیست و پنج هزار و پانصد ) تومان به ۲۵,۵۸۰ (بیست و پنج هزار و پانصد و هشتاد ) تومان رسید. در بازار امروز دلار در بازار متشکل نسبت به روز قبل ، با ۲۱ تومان کاهش، ۲۴,۹۸۳ (بیست و چهار هزار و نهصد و هشتاد و سه ) تومان نرخ گذاری شد.

راز آسمان پایتخت

یورو که روزهای گذشته روند افزایشی در پیش گرفته بود امروز دنده معکوس کشید و کاهشی شد. در بازار آزاد امروز یورو با کاهش ۰.۵۷ درصدی، از ۳۱,۲۴۰ (سی و یک هزار و دویست و چهل ) تومان به ۳۱,۰۶۴ (سی و یک هزار و شصت و چهار ) تومان رسید. در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۴۱۸ تومان کاهش، ۳۴,۰۸۰ (سی و چهار هزار و هشتاد ) تومان نرخ گذاری شد. درهم امارات (حواله)، امروز به ۷,۰۹۰ (هفت هزار و نود ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۸ درصدی داشته است. همچنین لیر ترکیه با افزایش ۰.۶۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۲۵۰ (سه هزار و دویست و پنجاه ) تومان معامله شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز