صعود مجدد بازار بورس؛ گران ترین سهام های بورسی کدامند؟

شاخص کل بورس افت روز گذشته را جبران کرد و با افزایش هزار و 313 واحدی نسبت به دیروز، اکنون در محدوده یک میلیون و 538 هزار و 506 واحدی قرار گرفته است. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل، 2 هزار و 591 واحد بالا رفت و 469 هزار و 614 واحد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای چهارمین روز متوالی، حجم ورود پول حقیقی به بازار بورس افزایشی بود و ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد.

در معاملات امروز بورس، سهام «شبندر»، پالایش نفت بندرعباس، بیشترین ورود پول حقیقی را داشت که 640 میلیارد ریال بود. در بازار بورس امروز 2 میلیون و 458 هزار معامله به ارزش 307 هزار و 935 میلیارد ریال انجام شد.

سهام «کگل»، «شبندر» و «فولاد» بیشترین اثر را روی شاخص کل داشتند. گران‌ قیمت‌ترین نمادهای بورسی هم «شسپا»، «کپارس» و «فولای» بودند.

راز آسمان پایتخت

در معاملات بازار بورس روز جاری سهام «مدیریت»، شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، با صف خرید هزار و 240 میلیارد ریالی در صدر جدول تقاضا قرار گرفت. پس از آن نمادهای «کپرور» و «شسپا» بیشترین صف خرید را داشتند.

امروز نمادهای «حفاری» و «خرینگ» هم بازگشایی شدند. لازم به ذکر است که روز چهارشنبه هفته جاری در بازار بورس، عرضه اولیه نمادهای «کیمیا تک» و «فجهان» انجام می‌شود.

توجه ویژه وزیر اقتصاد جدید به سهامداران خرد

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت سیزدهم، در بیان برنامه‌های کاری خود، به سهامداران خرد توجه ویژه‌ای داشت و اعلام کرد به دنبال ایجاد شرایطی برای تجربه مثبت سهامداران خرد است تا نقش بازار سرمایه پررنگ‌تر شود. ضمن اینکه در این خصوص بنگاه‌های خوبی که در صف عرضه اولیه هم هستند، بسیار کمک کننده خواهند بود. به گفته خاندوزی، وزارت اقتصاد در دوره مدیریت او مشوق‌هایی برای تاره واردان بازار سرمایه به وجود خواهد آورد. وی قصد رسیدگی به تخلفات گذشته بازار بورس را نیز در برنامه خود دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز