شوک بزرگ به متقاضیان ثبت نام امروز سایپا

ثبت نام محصولات سایپا که قرار بود از امروز یکشنبه 19 فروردین انجام شود، لغو شد.

به گزارش کاماپرس، قرار بود ثبت‌نام برای چهار محصول گروه خودروسازی سایپا که ظرفیت خالی از مرحله‌ قبلی عرضه داشتند، از ساعت ۱۱ امروز یکشنبه آغاز شود، اما این عرضه به دلیل مشکلات سیستی فعلا لغو شد. بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا، زمان جدید ثبت‌نام متعاقباً اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بر این اساس، گروه خودروسازی سایپا، اواخر سال گذشته توانست برای برخی محصولات خود مجوز اجرای طرح فروش و ثبت‌نام، خارج از فرآیند سامانه یکپارچه فروش خودرو را کسب و طرح آن را اجرایی کند و با توجه به ظرفیت خالی  برای برخی از این محصولات، سایپا قصد داشت در آستانه عید فطر، این خودروها را برای ثبت‌نام متقاضیان عرضه کند.

راز آسمان پایتخت

قرار بود صبح امروز سایت فروش اینترنتی سایپا برای ثبت‌نام خودروی کوییک GXR-L رینگ آلومینیومی در قالب طرح فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۹۰ روزه و چهار خودروی اطلس G، ساینا S دوگانه‌سوز با استاندارد ۸۵ گانه، کوییک GXR-L و سهند تیپ S در قالب پیش‌فروش با موعد تحویل شهریور تا بهمن سال جاری عرضه شود. اما طبق اعلام گروه سایپا فعلا این دور از مرحله از فروش به دلیل مشکلات سیستمی لغو شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شوک بزرگ به متقاضیان ثبت نام امروز سایپا

  1. مرتضی گفته:

    واقعا ماشین های تولیدشون اشغال آن
    برای نیسان صفر ریل سوخت و دیفرانسیل عوض کردیم اونم ۵هزار کار کرده بود

  2. یاور گفته:

    بابا. این سایپا با این ماشینهای آشغالش دیگه شورشو در آورده یک روز اعلام می‌کنه فلان ماشین و میفروشه یک ساعت بعدش لغو می‌کنه خودشون هم نمی‌دونن چکار میکنند واقعا افتضاحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز