سود 80 میلیونی با ثبت نام کوئیک جی سایپا / 19 فروردین 1403

ثبت نام کوئیک جی سایپا (GXl-R) امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ به مناسبت عید سعید فطر در سامانه یکپارچه خودرو آغاز می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در اطلاعیه فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش سایپا و پارس خودرو به مناسبت عید سعید فطر ویژه متقاضیان عادی، کوئیک جی GXl-R عرضه می‌شود.

            این خودرو با رینگ آلومینیومی و ترمز «یی سی اس» با قیمت ۳۷۹ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام می‌شود. گفتنی است، در حال حاضر قیمت این خودرو در بازار آزاد حدود ۴۶۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

متقاضیان این خودرو نباید در ۴۸ ماه گذشته در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده و پلاک فعال نیز نداشته باشند. به هر کدملی یک خودرو بدون قرعه‌کشی تعلق می‌گیرد.

شایان ذکر است که در ۹ ماه گذشته شرکت سایپا عرضه خودرو در سامانه یکپارچه نداشته و تنها برای تکمیل ظرفیت ثبت‌نام‌های ابتدای سال ۱۴۰۲ عرضه انجام داده است. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود در عرضه امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ متقاضیان زیادی ثبت‌نام کنند. سامانه یکپارچه خودرو ساعت ۱۱ صبح برای متقاضیان این خودرو باز خواهد شد.

در هفته‌های اخیر با افزایش قیمت ارز تقاضا برای خودرو افزایش یافته، از این رو قیمت خودرو در بازار آزاد بالا رفته است؛ به طوری که فاصله قیمت کارخانه محصولات سایپا به چیزی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سود 80 میلیونی با ثبت نام کوئیک جی سایپا / 19 فروردین 1403

  1. مجتبی براهیمی گفته:

    این چه وضعیه درست کردین تو این مملکت مگه خودرو بورس هست که میگین سود داره. افغانستان لندکروز 2020 میدن یک میلیارد اندازه دنا. واقعا مایه تاسف هستین و همینطور هم بدتر میشین سرتون کردین زیر برف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز